רוקסטאר מכריזה: GTA V למחשב האישי יושק ב-27 בינואר

לאחר שבחודש יוני האחרון הודיעה Rockstar על כוונתה להשיק את משחק הפעולה GTA V עבור המחשב האישי במהלך הסתיו, מתקנת היום החברה את דבריה ומכריזה על ה-27 בינואר כמועד ההשקה הרשמי. אם לא יחולו עיכובים נוספים, ישוחרר הכותר ל-PC שנה וארבעה חודשים לאחר שחרורו לקונסולות ה-Playstation 3 ו-Xbox 360.

מועד ההשקה בעבור קונסולות המשחק החדשות, Playstation 4 ו-Xbox One, הוזז גם הוא מחודשי הסתיו ועומד כעת על ה-18 בנובמבר. מדובר בבחירה הגיונית למדי, שכן זוהי תקופת גיימינג עמוסה בשל הסמיכות ליום שישי השחור, זה מכריז על פתיחת עונת המכירות לקראת חג המולד.

בנוסף להכרזתה על מועדי ההשקה, מציגה חברת Rockstar את השינויים והשיפורים שיגיעו כבר בסוף חודש נובמבר לכל הגרסאות של הכותר. בין השינויים והשיפורים: רינדור מדויק יותר של נוף מרוחק, רזולוציות תצוגה גבוהות יותר, נשקים חדשים, רכבים חדשים, תנועה צפופה בכבישים, אפקטים (ונזקים) חדשים של מזג אוויר ותחנות רדיו חדשות עם יותר מ-100 שירים חדשים.

Grand Theft Auto Online, מצב ריבוי המשתתפים, יקבל גם הוא שדרוג קטן ובגרסאות ה-Playstation 4 ו-Xbox One יאפשר משחק משותף של עד 30 שחקנים במקביל. ניתן לשער שעד למועד ההשקה תחשוף רוקסטאר פרטים נוספים, כגון איפיון מצב האונליין ב-PC ואולי אפילו מחיר מומלץ לצרכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים