חברת Oppo מפיצה טיזרים לקראת חשיפת יורש ל-N1

יצרנית הסמארטפונים הסינית Oppo החלה להפיץ בימים האחרונים תמונות טיזר לקראת אירוע הכרזה שייערך בקרוב. התמונות אמנם לא מספקות הרבה פרטים, אך בהתחשב בכך שחלפה שנה שלמה מאז הוכרז והושק סמארטפון המצלמה Oppo N1, הגיוני יהיה להעריך שמדובר ביורש. זוהי גם גרסתם של מספר מקורות אנונימיים בסין.

תמונת הטיזר הראשונה מציגה טלפון חוגה בו הספרות 3 ו-6 החליפו את מיקומן. אין לנו השערה בקשר למשמעות ההחלפה, אך יש הטוענים כי זו רמיזה לכך ששמו של הסמארטפון החדש יהיה Oppo N3 – מעט מוזר נוכח העובדה שלא קיים מכשיר בשם Oppo N2. תמונת הטיזר השנייה מנסה לדמות כנראה את טביעת רגלו של ניל ארמסטרונג על הירח בעודה מברכת על “צעד אחד נוסף” שיתרחש באוקטובר.

oppo-n3-teaser-1Oppo N1 היה מכשיר מבטיח מאד שהציג כמה טכנולוגיות ותוספות מעניינות, כמו משטח מגע אחורי ומערך צילום המסתובב בזווית של 270 מעלות על ציר אופקי. ניתן לשער שבסבב הנוכחי תנסה היצרנית הסינית לשפר את היכולות הללו, תוך שהיא תאבזר הסמארטפון בחומרה מתקדמת יותר, ואולי גם במסך ברזולוציית Quad HD – כמו במכשיר הדגל Find 7.

עוד מוקדם לדעת מתי בדיוק יתקיים אירוע ההכרזה, אך יש לנו הרגשה שנשמע עוד כמה פרטים על המוצר בטרם החברה תציג אותו באופן רשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים