מנכ”ל אינטל: קערת הטעינה האלחוטית שלנו תושק בסוף השנה

קערת הטעינה האלחוטית (Smart Wireless Charging Bowl) של אינטל תושק בסוף השנה הנוכחית, כך על פי הודעתו של מנכ”ל החברה בריאן קרזניץ במסגרת כינוס MakerCon שנערך בניו-יורק בשבוע שעבר. החברה הציגה את קערת הטעינה בתערוכת CES 2014 כקונספט בלבד, אך העניין הרב שנוצר סביבה הביא להאצת תהליכי הפיתוח ולהקדמת ההשקה.

המוצר החדש של אינטל יאפשר לבצע טעינה חשמלית לכל מכשירי אלקטרוני אשר תומך בפונקציה הזו. בשוק ישנם לא מעט מוצרים בעלי מטרה דומה, אך זה של אינטל יאפשר טעינה של מספר מכשירים במקביל: במקום לרכוש משטח טעינה בודד ולבנות עליו מגדל של שעונים, סמארטפונים וטאבלטים, יוכלו הלקוחות להניח את כל מכשיריהם יחדיו בתוך קערה רחבה וגבוהה בעלת מראה אלגנטי.

קרזניץ סיפר במהלך נאומו שהרעיון לקערת הטעינה הגיע בעקבות שיח בין עובדי החברה אודות הקושי שבהטמעת מחבר טעינה במוצרים לבישים. לאחר השיחה, העובדים לא ביזבזו זמן וניגשו מיד לסניף מקומי של רשת מרכולי וולמארט (Walmart), שם רכשו קערת צ’יפס פשוטה שהפכה לאחר כמה ימים לקערת טעינה חשמלית למוצרים אלקטרוניים.

מחירו של המוצר לא נחשף, גם לא יעדי התפוצה שלו, אך באינטל מכוונים להשקה רחבה כבר בעונת החגים הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים