מהרו: מיקרוסופט מכפילה את שטח האחסון בשירות OneDrive באופן זמני

מיקרוסופט מגיבה לתחרות הגוברת בגזרת שירותי הענן ומציעה לכל המשתמשים בשירות OneDrive תוספת של 15GB לשטח האחסון, וללא מגבלת זמן. את קבלת ההטבה מתנה החברה בהפעלת פונקציית העלאת התמונות האוטומטית באפליקציות הייעודיות עבור מערכות ההפעלה Windows Phone, iOS ואנדרואיד.

שירות OneDrive של מיקרוסופט מציע נפח אחסון התחלתי של 15GB, כך שלאחר התקנת האפליקציה והפעלת פונקציית ההעלאה האוטומטית דרך תפריט ההגדרות, יוכלו משתמשים חדשים להכפיל את נפח האחסון ל-30GB. משתמשים קיימים שכבר הפעילו בעבר את הפונקציה יוכלו לראות שחשבונם עודכן באופן אוטומטי. כיבוי הפונקציה בשלב מאוחר יותר, אגב, לא יבטל את ההטבה.

זוהי הפעם השנייה בשנה זו שמיקרוסופט מכפילה את שטח האחסון בשירות הענן שלה: בחודש יוני הודיעה החברה שנפח האחסון ההתחלתי יעמוד על 15GB, במקום על 7.5GB “בלבד”. המהלך הנוכחי התבצע שעות ספורות לאחר שחרורה של מערכת ההפעלה iOS 8, ולא במקרה: אפל, דרשה לפנות למעלה מ-5GB לשם ביצוע ההתקנה, ומיקרוסופט מצידה “מצאה פתרון אידיאלי למשתמשי iOS”.

נכון לשלב זה, OneDrive מציע את נפח האחסון הגבוה ביותר (למשתמשים פרטיים) מבין שירותי הענן הפופולאריים:

שימו לב: את ההטבה של מיקרוסופט ניתן לנצל עד לסופו של חודש ספטמבר. נפח האחסון הנוסף שיוענק במסגרתה יוצמד לחשבונכם לצמיתות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים