סמסונג משיקה כבל לשיתוף חשמל בין מכשירי מובייל

סמסונג מאמינה שעכשיו, כשסוללות הסמארטפונים והטאבלטים גדולות מאי-פעם, אפשר לנצל אותן לטעינה של מכשירים אחרים. לפיכך, משיקה החברה את Power Sharing, כבל שבאמצעותו ניתן יהיה להטעין מכשירים שונים. כך לדוגמא, תוכלו לחבר את סמארטפון ה-Samsung Galaxy S5 לשעון החכם שלכם ולהטעין אותו.

השימוש בכבל ה-Power Sharing של סמסונג פשוט מאוד וכל שתצטרכו לעשות זה לחבר קצה אחד שלו לחיבור ה-MicroUSB של אחד ממכשירי סמסונג ברשימה: Galaxy S 5, Galaxy Tab S 10.5, Galaxy Tab S 8.4, Galaxy Alpha, Galaxy Avant, Galaxy Note 4, וקצה שני לכל מכשיר עם חיבור MicroUSB אותו תרצו להטעין.

בכדי לאפשר את הטעינה החשמלית, תצטרכו גם להוריד אפליקציה ייחודית שסמסונג פיתחה. את האפליקציה יהיה צורך להתקין אך ורק על המכשיר המטעין ובאמצעותה תוכלו לשלוט בכמות החשמל שתעבור בין שני המכשירים, לעקוב אחר תהליך הטעינה ולקבל הערכה בנוגע לאחוזי הסוללה בכל אחד מהמכשירים עם סיום הטעינה.

כבל ה-Power Sharing של סמסונג נושא תג מחיר סביר ויהיה זמין עבור $19.99 (כ-74 שקלים). המוצר החדש של סמסונג יכול להיות שימושי במקרים רבים ואנחנו נשמח לראות דגם שיותאם למכשירים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים