GoPro מכריזה על מצלמות ה-Hero 4 עם תמיכה ב-4K ומסך מגע

יצרנית מצלמות (האקסטרים) הניידות GoPro הכריזה היום באופן רשמי על דגמי המצלמות Hero 4, בהן מצלמת ה-Black המספקת תמיכה בצילום וידאו ב-4K ומצלמת ה-Silver המאפשרת נוחות שימוש דרך תצוגה מקדימה במסך מגע המשולב במצלמה. לצד שתי מצלמות הדגל הכריזה החברה גם על דגם Hero, מצלמה פשוטה יותר במחיר נוח שתשמש שער כניסה לצרכנים החדשים בתחום צילום האקסטרים.

Hero 4: גיבורות בריבוע

דגם ה-Black של מצלמת ה-Hero 4 יאפשר צילום וידאו ב-4K ב-30 פריימים לשניה, זאת לצד צילום ב-2.7K ב-50 פריימים לשניה וצילום ב-1080p ב-120 פריימים לשניה, נתון המסמן על האפשרות לצילום וידאו בהילוך איטי. בחברה מציינים כי ניתן יהיה ללכוד תמונות סטילס תוך כדי צילום הוידאו באיכות של 8.3 מגה-פיקסל, כאשר אפשרות צילום תמונות סטילס תתאפשר גם בנפרד באיכות 12 מגה-פיקסל דרך צילום מהיר (Burst Mode) של עד 30 תמונות בשניה.

GoPro Hero 4 Black
GoPro Hero 4 Black

דגם ה-Silver של מצלמת ה-Hero 4 יאפשר צילום וידאו ב-2.7K ב-30 פריימים לשניה בלבד, זאת לצד צילום ב-1080p ב-60 פריימים לשניה וצילום המאפשר הילוך איטי ב-720p ב-120 פריימים לשניה. כמו דגם ה-Black, גם דגם ה-Silver מאפשר תפיסת תמונות סטילס במצב Burst Mode באיכות 12 מגה-פיקסל (עד 30 תמונות לשניה). דגם ה-Silver מציג גם מסך מגע מובנה דרכו ניתן יהיה לשלוט בפונקציות שונות במצלמה ולצפות בקטעים שצולמו.

שני דגמי ה-Hero 4 מספקים תמיכה ב-Wifi, לגביו מציינת החברה שיפור של עד 50% במהירות לעומת הדגמים הקודמים, תמיגה בבלוטות’ וסט פונקציות חדש שיאפשר שליטה ידנית רחבת היקף בצבעים, חדות, רמת חשיפה, ISO ועוד דרך מצב ProTune, מצב צילום תמונות בתאורה נמוכה וסימון רגעים חשובים במיוחד בוידאו תוך כדי צילום עם HiLight Tag, זה יזוהה באופן אוטומטי גם בתוכנת העריכה של החברה – GoPro Studio. שני הדגמים עמידים במים עד עומק של 40 מטרים.

לצד שתי מצלמות ה-Hero 4 הכריזה GoPro על מצלמת ה-Hero, זו תשמש קרש קפיצה לחדשים בתחום צילום האקסטרים. המצלמה מאפשרת צילום וידאו באיכות 1080p ב-30 פריימים לשניה לצד צילום ב-720p ב-60 פריימים לשניה. המצלמה מאפשרת גם תפיסת תמונות סטילס באיכות 5 מגה-פיקסל. המצלמה עמידה במים עד עומק של 40 מטרים.

בניגוד לדיווחים על דחיית ההשקה למרץ 2015, היום נמסר שכל הדגמים החדשים ינחתו בישראל בעוד כשבועיים ומחיריהם יעמדו על 699 שקלים עבור מצלמת ה-Hero, על 1,999 שקלים עבור מצלמת ה-Hero 4 Silver ועל 2,599 שקלים עבור מצלמת ה-Hero 4 Blackלכל הדגמים שנתיים אחריות על ידי DAA שיווק ספורט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים