kobolo – הסטארטאפ הישראלי שיגרום לדירות למצוא אתכם

תהליך חיפוש דירה להשכרה יכול להיות מעיק, לא נוח ולעתים גם מסובך מהצפוי. בעלי הדירות מפרסמים את הנכסים שלהם במגוון רחב של קבוצות פייסבוק ואתרים יעודיים, ועל השוכרים העתידיים לגלול ולחפש בתוך טור אינסופי של מודעות שכירות שספק אם מתאימות להם. בכדי לפתור את הבעיה הזו הוקם סטארטאפ ישראלי חדש בשם kobolo שיביא את הדירות למצוא את השוכרים, ולא להיפך.

הרעיון שעומד בבסיסו של kobolo הוא שמרבית המשתמשים מחפשים דירות ספציפיות למדי, בעלות אופי ונתונים זהים. לפיכך, kobolo מאפשר להזין את המאפיינים הרצויים דוגמת מספר חדרים, אזור מועדף, טווח מחירים ועוד אשר ירוכזו לידי שאילתא אחת. בעת שיפורסמו דירות שעונות על הדרישות של המשתמש – הוא יקבל על כך הודעה.

kobolo שואב את המידע מקבוצות פייסבוק רבות שעוסקות בהשכרת דירות ואף יודע לארגן את כל המידע בצורת מסודרת. בכל “עמוד” של דירה תופיע הכתובת המדויקת, תאריך הכניסה, מספר החדרים, המחיר המבוקש ועוד מידע רלוונטי אודותיה כמו מיקומה המדויק עם קישור ישיר לשירות המפות המועדף עליכם. אל העמוד של הדירה יצורף קישור למודעת הפייסבוק של הבעלים, בכדי שניתן יהיה ליצור עמם קשר.

לכידה

יתרון נוסף של kobolo הוא ביכולת ליצור רשימת דירות שהצליחו לעניין את המשתמש, ובכך להכין מראש סבב דירות מסודר – תוסף חיוני לשוכרים המגיעים מעיר אחרת. לאחר שהדירות המעניינות יסומנו, ניתן יהיה לעבור למפה של kobolo, עליה יוצגו הדירות שבסבב, דירות חדשות שהתווספו ואף דירות שכבר נבדקו.

אפליקציית kobolo דואגת לשוכרים גם לאחר סגירת העסקה ומציעה קישורים לשירותי הובלות. כל שיש לעשות הוא להזין את הפרטים אודות אופי ההובלה ולשגר את הבקשה. ברגע שתתקבלנה חמש הצעות ממובילים שונים מכל הארץ, יוכל המשתמש לבחור את המוביל המועדף עליו. לפי kobolo, עד כה הצליחו המשתמשים לחסוך בזכות האפליקציה כ-615 שקלים בממוצע לכל הובלה  – מה שיכול להמתיק ולו במעט את המעבר.

בית ישראלי

חברת kobolo הוקמה בדצמבר 2013 על ידי שלושה יזמים ישראלים: איתי שגיא, רן לאונרד ותמיר רחמים, כולם בעלי ניסיון קודם בתחום הפיתוח וההייטק. בשיחה עם גאדג’טי סיפר שגיא כי הם עובדים על “מוצרים שמנסים לפתור בעיות בשוק הדיור, בין אם זה מציאת הדירה בצורה קלה או ניהול מעבר הדירה בצורה קלה”.

על אף שהחלה לפעול רק בשנה שעברה, הצליחה אפליקציית kobolo להשיג קהל משתמשים מרשים למדי. “מאז עליית השירות לאוויר, השתמשו בו עשרות אלפי משתמשים וכמות השימושים גדלה כל חודש ב-50% בממוצע. לאחרונה התחלנו לעבוד עם מובילים, ועשרות מהם כבר עובדים איתנו. אנחנו מקווים שנוכל להיות ה-Uber של הובלות הדירה”, סיכם שגיא.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן

לגרסת האינטרנט של kobolo – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים