מפרטו של Motorola Droid Turbo נחשף: מסך QHD ופלטפורמת Snapdragon 805

מפרטו הטכני של Motorola Droid Turbo, מכשיר הסמארטפון לשוק הגבוה אותו צפויה החברה להעלות בקרוב למדפיה של ספקית הסלולר האמריקנית Verizon, דלף לרשת דרך מבחן הביצועים הפופולארי GFXBench. המאפיינים הבולטים: מסך ברזולוציית Quad HD, ערכת השבבים העצמתית Snapdragon 805 של קוואלקום ומצלמת 19 מגה-פיקסל.

בעוד שמכשיר ה-Moto X החדש הציג מפרט טכני מאוזן שמתאים יותר למכשיר דגל מתחילת 2014, נראה שעם Droid Turbo תנסה מוטורולה להפגין יכולות מרשימות יותר. מתוצאות מבחן הביצועים עולה שהמוצר העתידי יכלול מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Quad HD (בפריסה של 1440X2560 פיקסלים) ואת ערכת השבבים Snapdragon 805 עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.65GHz וזיכרון 3GB RAM.

מעט מוזר, אך התוצאות מצביעות על הימצאו של רכיב אחסון בנפח לא שגרתי של 21GB – ולהערכתנו מדובר בטעות. את תשומת ליבנו תפסה גם קטגוריית המצלמה הראשית, שצפויה להגיע עם חיישן ברזולוציית 19 מגה-פיקסל ויכולת צילום וידאו ברזולוציית Ultra HD (כלומר, 4K). מלפנים תמוקם מצלמת 2 מגה-פיקסל עם תמיכה בצילום וידאו ברזולוציית Full HD 1080p. ניתן בנוסף לשער שהסמארטפון יתמוך בקישורית LTE-A מאחר שערכת השבבים שלו מאפשרת זאת.

droid-turbo-benchmark

מועד חשיפתו של המכשיר עדיין לא ברור, אך בהחלט ייתכן מצב בו תבחר Verizon לבצע הכרזה שקטה בעצמה, כפי שקרה לא מעט פעמים בעבר עם מוצרי מוטורולה אחרים שהשיקה. בנוסף, עוד לא ידוע אם בכוונתה של מוטורולה לשווק את המוצר במיתוג שונה מחוץ לארה”ב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים