דיווח: גוגל עדיין בוחנת את עתידה של תכנית Android Silver

מתחילת השנה אנו שומעים על כוונותיה של גוגל להשיק את תכנית Android Silver (ללא התייחסות רשמית מהחברה), אולם לאחרונה צצו דיווחים על כך שהיא בוטלה. Android Silver אמורה הייתה להיות דומה מאוד ל-Android One, רק שבמקום מכשירים לשווקים מתפתחים, מדובר יהיה במכשירים המיועדים לשוק הגבוה שיושקו במסגרת שיתופי פעולה עם היצרניות המובילות, כשגוגל מצידה תהא האחראית על התמיכה בהם ועל הפצת גרסאות תוכנה חדשות.

לפי דיווח חדש, החברות HTC ומוטורולה אמורות להיות הראשונות שישיקו מכשירים במסגרת תכנית Android Silver, ואפילו נמצאות בשלבים מתקדמים של פיתוח המכשירים, שכבר הגיעו לשלבי הייצור. גורלם של המכשירים לא ברור, אך מן הדיווח משתמע כי גוגל לא תוותר עליהם. תכנית Android Silver לא מתה לגמרי, וגוגל עדיין מנסה לגרום לה לעבוד. במקרה הכי גרוע, במידה שיוחלט לבטלה באופן סופי, תשיק גוגל את המכשירים כגרסאות Google Play דרך החנות המקוונת שלה.

דיווח שעלה לפני כשבועיים חשף סיבה אפשרית לשקיעתה של תכנית Android Silver. הפרויקט נתקל במכשולים רבים לאחר התפטרותו בחודש יולי של ניקש אורורה, סמנכ”ל החטיבה העסקית בחברה, ששימש גורם מקשר בין החברה ודמויות מפתח שהצלחת הפרויקט הייתה תלויה בהן. הדיווח דיבר על הקפאת התהליך, אבל החלטה על עתידו תהיה חייבת להתקבל במהרה, שכן מכשירים ראשונים נמצאים בתהליכי ייצור מתקדמים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים