Ubisoft חושפת פרטים רבים על העלילה של Assassin’s Creed Rogue לצד טריילר חדש

תמונה: יח”צ Ubisoft

חברת יוביסופט חשפה טריילר חדש, בו היא מעניקה חשיפה רחבה לעלילת המשחק Assassin’s Creed: Rogue. בנוסף, העלתה החברה פרסום בו היא מפרטת באריכות על הדמויות השונות המופיעות בסדרה ובמיוחד על גיבור המשחק החדש, Shay Patrick Cormac.

על אף השקתו הממשמשת ובאה של Assassin’s Creed: Unity, הנחשב לאחד הכותרים החשובים ביותר שנראו עד כה בסדרה, ענקית המשחקים Ubisoft אינה נמנעת מהרחבת הסדרה במישורים נוספים במקביל.

עלילת המשחק Assassin’s Creed: Rogue, הצפוי להיות מושק בתחילת השנה הבאה עבור קונסולות הדור הקודם (פלייסטיישן 3 ואקסבוקס 360) כמו גם עבור המחשב האישי, לא נחשפה עד כה כמעט בכלל. יחד עם זאת, הפרט היחיד שכן נחשף – והוא שהמשחק יהיה מ”זווית הראייה של הטמפלרים”, כשהגיבור הינו מתנקש שנטש את האחווה לטובת אויביהם המושבעים – עורר עניין רב.

בגידה והתפכחות

לפי הטריילר, והמידע בפוסט שפרסמה יוביסופט בבלוג שלה, ניתן לראות כי בגידתו של שיי באחווה אינה מקרית. הדבר מתרחש בעקבות משימה אליה הוא נשלח, במהלה מחריבים המתנקשים ואנשיהם עיר שלמה ובה אזרחים חפים מפשע. שיי, אשר נפצע במהלך המשימה, מטופל על ידי משפחה עד להחלמתו ולאחר מכן מקבל מהם את בגדי בנם – תלבושת טמפלרית. לאחר החלמתו יוצא שיי למסע נקמה כנגד האיש ששלח אותו לאותה משימה אכזרית, ובתוך כך מוצא את עצמו חובר אל הטמפלרים, עמם הוא מזדהה יותר מאשר עם המתנקשים.

הטריילר מציג קרבות ימיים המזכירים את אלו שב-Assassin’s Creed IV: Black Flag, אך בניגוד לסביבה הטרופית של מרכז-דרום אמריקה, כאן רואים את ספינתו של שיי מנווטת באוקיינוס קפוא ועטור קרחוני ענק. ואכן, עלילת המשחק מתרחשת באזור צפון אמריקה, כאשר העיר ניו-יורק תספק את הסביבה האורבנית ומישורי השלג של צפון יבשת אמריקה יספקו את האקלים הפראי יותר. מבחינת הזמן מתרחש המשחק בין הכותר הרביעי לשלישי, ולמעשה מהווה חיבור בין עלילות שני המשחקים.

החברה שמה דגש גדול בעלילת המשחק על עיקרון מנחה אחד, והוא שבסדרת Assassin’s Creed אין טובים או רעים. “לכמה מהשחקנים עשויה להיות בעיה עם לחימה נגד המתנקשים,” אומר קארל ואן דר לו, מפיק המשחק, “אבל ברגע שיגלו עוד ויראו מי זה שיי, וייכנסו באמת לתוך הסיפור שלו, הם יתחילו לתהות מי הצודק בסיפור. האם המתנקשים הם באמת החבר’ה הטובים? האם כל הטמפלרים מרושעים? אני חושב שהם יגלו שאין שחור ולבן – הכול אפור”.

Assassins_Creed_Rogue_Ocean_view
תמונה: יח”צ Ubisoft

בחזרה לשורשים

מעריצי הסדרה יודעים בוודאי על החור בעלילה בין Black Flag (הרביעי בסדרה) ל-Assassin’s Creed III (מבחינת ציר זמן, עלילת המשחק הרביעי מתרחשת שנים רבות לפני השלישי) – בסוף המשחק הרביעי האחווה מצויה במצב של גדילה והתפתחות, אך בתחילת המשחק השלישי היא מרוסקת וגיבור המשחק, המתנקש קונור, צריך לבנות אותה מחדש.

Assassin’s Creed: Rogue בא לפתור את העניין, כשהוא מציג את נפילת אחוות המתנקשים בצפון אמריקה. כמה מדמויות המפתח מהמשחקים הקודמים, כגון אכילס, הית’ם קנוואי וקפטן אדוואלה, יזכו לקאמבק. החברה שבה ומדגישה את חשיבות הדמויות הללו, ובמיוחד הקרבות שהשחקן מנהל נגדן, ביצירת לבטים וקונפליקטים פנימיים אצל השחקנים.

“על הדמויות להיות מסוגלות לסייע בהצגת העוצמה של ההאשמות ששיי מפנה אל המתנקשים. נאמנתו לטמפלרים חייבת לעמוד למבחן” מסביר איוון בלבנוב, בכיר בצוות הפיתוח של המשחק. “בנוסף, רצינו לוודא שאנחנו לא לוקחים את המסלול הנדוש של יצירת קונפליקט רדוד בין ה’טוב’ ל’רע’. על מנת לייצר תגובה רגשית אצל השחקן, הדמויות צריכות להיות טובות וחזקות. כמה מהדמויות ב-Rogue מגיעות ממשחקים קודמים, וכמה מהן חדשות”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים