לנובו תפצל את עסקי המובייל שלה בסין: תשיק באפריל מותג סלולר חדש

יצרנית המחשבים לנובו מודאגת מהתחרות הגוברת בשוק המובייל בסין, ועל פי דיווח המגיע מעיתון הוול סטריט ג’ורנל, נראה שבכוונתה להשיק בשנה הבאה מותג סמארטפונים חדש שכל תכליתו תהיה להתחרות בחברת Xiaomi שהפכה בחודשים האחרונים ליצרנית הסלולר הפופולארית במדינה. יחד עם זאת, תמשיך לנובו לייצר סמארטפונים תחת שמות המותג המוכרים שלה.

הפרטים אודות מאפייניה של חברת הבת החדשה עדיין מעטים, אך הדיווח מוסר שזו תשיק סמארטפונים ללא מיתוג או איזכור כלשהו של לנובו. החברה תחל בפעילותה המסחרית בחודש אפריל בשנה הבאה, ובכדי להוזיל את עלויות התפעול – יוקם אתר אינטרנט ייעודי שדרכו בלבד יתבצעו המכירות. שיטה זו תאפשר לחברה להציע מחירים נוחים יותר לצרכנים, ממש כמו שעושה כעת החברה הצעירה OnePlus.

על פי המידע שנמסר לעיתון הוול סטריט ג’ורנל, חברת לנובו תמשיך לפתח ולהשיק מכשירי סמארטפון במיתוג עצמי, והקמתה של חברת הבת החדשה לא תפגע בצורה כזו או אחרת בקטלוג המוכר והאהוב שהביא אותה לעמוד במקום השני והמכובד בטבלת המכירות של מכשירי הסמארטפון בסין. מותג הסלולר החדש יאפשר לחברה לבצע ניסויים מעניינים, שגם ייכשלו – לא יפגעו בשמה או בעסקיה הקיימים.

ניתן לשער שלמען הגשמת מטרתה תנסה לנובו לנצל גם את כוח העבודה שקיבלה בעקבות רכישתה של מוטורולה מוביליטי, אולם רק לאחרונה נטען שהרכש החדש ישמש את הסינים להגשמת מטרות אחרות – ובראשן, קודם כל, היטמעות בשוק האמריקאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים