שמועה: Samsung Galaxy S6 יגיע עם מסך 2K, זיכרון פנימי 4GB וסורק רשתית

Galaxy S5

חברת סמסונג נמצאת בימים אלו בעיצומה של השקת מכשיר הפאבלט המרשים Galaxy Note 4, ואנחנו מאד מצפים לראות כיצד תצליח להתעלות על עצמה עם סמארטפון הדגל הבא בסדרת Galaxy S היוקרתית. סביר להניח שאת סמארטפון הדגל הבא של סמסונג, Galaxy S6, לא נראה לפני חודש פברואר בשנה הבאה, אבל אנחנו לא יכולים לסרב לשמועה עסיסית כמו זו.

לפי שמועה חדש המגיעה ממקורות בסין, Samsung Galaxy S6 יצויד בערכת השבבים החדש של החברה, Exynos 7, ויהיה ככל הנראה המכשיר הראשון שיעשה בה שימוש. בנוסף, הוא צפוי לכלול זיכרון פנימי 4GB RAM ומסך ברזולוציה גבוהה של Quad HD 2K. נזכיר שזיכרון פנימי בנפח 4GB כלול במפרט בזכות ערכת השבבים החדשה, תומכת 64-ביט, המסוגלת לנצל אותו.

עוד טוענים המקורות שסמסונג תטמיע ב-Galaxy S6 רכיב ביומטרי חדש עליו דובר רבות לפני השקת ה-Galaxy S5 – קורא רשתית, וערכת השבבים Exynos 7 אמורה לאפשר זאת. סורק הרשתית ישמש כמנגנון אבטחה, בדומה לסורק טביעות האצבע אשר ממוקם על מקש הבית בדגם ה-S5 (עליו אין בכוונתה של סמסונג לוותר בדגם הבא).

עד כאן, נשמעים לנו כל הפרטים די הגיוניים, אך המקור הסיני מוסיף וטוען שסמסונג שוקלת להשיק את המכשיר כבר השנה. כזכור, את סמארטפון הדגל בסדרת Galaxy S משיקה החברה בדרך קבע במהלך הרבעון הראשון של השנה, ואנחנו בספק גדול אם המצב יהיה שונה עבור גלקסי S6, במיוחד לאור העובדה שעכשיו מתמקדת סמסונג בקידומו של Galaxy Note 4.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים