הורדה: המקלדת החדשה של מערכת ההפעלה Android 5.0 Lollipop

מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד Lollipop 5.0 צפויה להגיע אל מכשירי הנקסוס של גוגל במהלך החודש נובמבר, ולעוד כמה אחרים רק בתחילת (באמצע ובסוף) השנה הבאה. מי מכם שלא מעוניין לחכות יותר מדי בכדי לחוות בעצמו את שפת העיצוב Material Deisgn שמאפיינת את שחרור זה, יוכל אולי להתנחם בעובדה שהמקלדת החדשה זמינה כעת להורדה.

מפתחים עצמאיים מקהילת XDA-Developers ניגשו אל גרסת ההדגמה העדכנית ביותר שהפיצה שלשום גוגל וחילצו ממנה את קובץ ה-apk של המקלדת החדשה. גרסה 4.0 של היישום כוללת ממשק הקלדה נקי בשני עיצובים שונים, האחד כהה ומאופיין בגוונים שחורים והשני בהיר ומאופיין בגווני אפור-ירוק. כל התכונות שהכרנו עד כה, דוגמת שיטת Swype לכתיבה מהירה, נמצאות גם בגרסה זו.

חשוב לציין שהמקלדת הזו לא תוכל להתעדכן באופן אוטומטי עם הפצתם של עדכוני תוכנה על ידי גוגל, שכן מדובר בקובץ “פיראטי” שאיננו מגיע מחנות היישומים הרשמית של החברה. בכדי לקבל עדכונים יהיה צורך לעקוב אחר האשכול של המפתחים באתר XDA-Developers ולבצע התקנה מחודשת.

בכדי לבצע את ההתקנה:

  • הורידו והתקינו את קובץ ה-APK (ניתן לגשת אל הקישור דרך המכשיר עצמו או להעביר את הקובץ לשירות ענן דוגמת Google Drive ולגשת אליו מהמכשיר בשלב מאוחר יותר)
  • גשו לתפריט “שפה וקלט” תחת הגדרות המכשיר והפעילו את Google Keyboard. דרך אותו הממשק ניתן גם להחליף בין עיצוביה השונים של המקלדת.

דרישות:

  • מערכת ההפעלה Android 4.0 ומעלה
  • (אין צורך בהרשאת Root)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים