מיקרוסופט מביאה את מרכז ההתראות לגרסת הניסיון של Windows 10 בעדכון חדש

חברת מיקרוסופט עוררה אהדה רבה בתחילת החודש כאשר חשפה את Windows 10, בה הוסיפה פיצ’רים רבים מספור אשר ענו למרבית תלונות משתמשי Windows 8 לצד דחיפה של מערכת ההפעלה קדימה. למרות זאת, היו כמה פיצ’רים להם ציפינו שלא זכו להופיע, כשאחד העיקריים שבהם הינו מרכז התראות. כעת מתקנת מיקרוסופט את המעוות ומביאה את מרכז ההתראות לגרסת הניסיון של Windows 10 כחלק מעדכון.

העדכון כולל למעלה מ-7,000 שינויים

מרכז ההתראות החדש מגיע בעיצוב בסיסי למדי בסגנון ה”מטרו” והגישה אליו נעשית דרך כפתור בשורת המשימות המסורתית שבתחתית המסך. מרכז ההתראות מאגד התראות מתוכנות Windows, התראות מערכת וכאלו הנשלחות מאפליקציות מודרניות. הן ממוינות לפי האפליקציות מהן נשלחו ובתוך כל אפליקציה ממוינות ההתראות בסדר כרונולוגי. לדברי החברה, מדובר בגרסה ראשונית בלבד, כשבהמשך יזכה מרכז ההתראות לעיצוב מושקע יותר ולהוספת “הגדרות פעילות” המאפשרות ביצוע ישיר של פעולות – למשל, יהיה אפשר לענות דרך התראה על הודעה בפייסבוק מבלי להיכנס לפייסבוק.

ACDesktopFull.0העדכון כולל כמה שינויים נוספים. אחד מהם הוא הנפשה חדשה למעבר בין שולחנות עבודה על מנת לוודא שהמשתמש לא יפספס את המעבר. כמו כן נוספה תמיכה למעברה בין מספר מסכים המחוברים למחשב אחד באמצעות קיצור המקשים Winkey+shit+חץ בכיוון אליו אתם רוצים לעבור.

לצד השיפורים המבורכים, לדברי מיקרוסופט מדובר בלמעלה מ-7,000 שינויים במערכת, כולל העדכון כמה חסרונות. החברה מתריעה כי העדכון עשוי לגרום בעיות בהתחברות לרשת WiFi, היעלמות אקראית של עצמים מתפריט ההתחל, הידלקות עצמית של המחשב וכו’. החברה מבטיחה שבעדכונים הבאים תדאג להעלים את הבעיות, אך ההחלטה בדבר נטילת הסיכון הנוכחי נתונה בידי המשתמשים. למי שמעוניין, העדכון זמין כעת להורדה ושוקל סביב ה-2GB, כשהמשקל הספציפי עשוי להשתנות ממחשב למחשב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים