תמונות מודלפות מספקות הצצה ראשונה לממשק HTC Sense 7 [עודכן]

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC נמצאת לקראת סיום פיתוחו של ממשק המשתמש Sense 7, כך על פי מקור אנונימי שמספק היום שני צילומי מסך ממכשיר הדגל One M8 עליו מורצת גרסת ההדגמה של מערכת ההפעלה אנדרואיד Lollipop 5.0. לפי התמונות, ובאופן די צפוי, הגרסה החדשה של ממשק המשתמש מתבססת על עקרונותיה החדשים של גוגל כחלק משפת העיצוב Material Design.

תמונות המסך שהודלפו מציגות אמנם את העיצוב המחודש של עמודי ההגדרות הפנימיים, ולא את זה של האזורים המשמעותיים יותר כמו מסכי הבית ותפריט האפליקציות, אך הכיוון הכללי נראה די ברור. מבט ראשון עשוי להעלות סברה שמדובר בממשק Sense 6 עם נגיעות קלות של שפת העיצוב החדשה, אולם ניתן לשים לב לכמה שינויים בולטים.

אחד השינויים הבולטים הוא בעיצובה של שורת הניווט, זו מקבלת כעת צבע רקע זהה לזה שמעטר את שורת המשימות ואת שדה הכותרת של האפליקציות והתפריטים. כותרות המשנה ייצבעו גם הן באותו הצבע. בנוסף, ניתן להבחין בהפרדת תכנים באמצעות כרטיסיות ובהטמעת לחצן תפריט בסמוך לכותרות האפליקציות, במקום בצידו השני של המסך.

אתר YouMobile, אליו נשלחו התמונות באופן בלעדי, לא מסוגל לאמוד את מידת אמינותו של המקור ולכן ממליץ לקחת את התמונות הללו בעירבון מוגבל. חברת HTC הבטיחה להפיץ את גרסת Lollipop 5.0 של מערכת ההפעלה אנדרואיד עבור מכשירי ה-One M7 ו-One M8 בתוך 90 יום ממועד הפצתה הרשמי על ידי גוגל, וייתכן שרק אז נדע באופן ודאי כיצד תיראה הגרסה הבאה של ממשק המשתמש Sense.

מימין: Sense 6, משמאל: Sense 7
מימין: Sense 6, משמאל: Sense 7

עדכון (18:50) – נראה שמדובר בתמונות מזויפות. צילום המסך של היסטוריית הסוללה נלקח מתוך אפליקציית Battery Widget Reborn ועבר עריכה כך שייראה כאילו נלקח מתוך ממשק המשתמש העתידי של HTC. תודה רבה לנדב ויובל שהפנו את תשומת ליבנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים