LG רושמת מכירות שיא של 16.8 מיליון יחידות סמארטפונים ברבעון השלישי

ענקית האלקטרוניקה LG פירסמה הבוקר (ד’) את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר, בו שברה את שיאי מכירות הסמארטפונים זו פעם נוספת. בחברה מדווחים על משלוחים של 16.8 מיליון יחידות מכשירי סמארטפונים, עליה של 40% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת וכ-16% בהשוואה לרבעון השני של 2014.

בניגוד להרגלה ברבעונים הקודמים, לא מספקת החברה הסבר לעליה המרשימה במשלוחי המכשירים ברבעון השלישי של השנה, אולם ב-LG מציינים כי ימשיכו לחזק את מאמצי השיווק במכשירי סדרות ה-G וה-L. במהלך הרבעון השלישי של השנה השיקה LG מספר דגמים חדשים לסדרת ה-G3 ומכשירים חדשים לסדרת שוק הביניים LG L, אולם עושה רושם כי דווקא מאמצי השיווק של מכשיר הדגל היו אלו שהובילו להצלחה במכירות זה רבעון נוסף.

העליה במשלוחי הסמארטפונים במהלך הרבעון השלישי הובילה את חטיבת המובייל של החברה לרשום הכנסות של כ-4.14 מיליארד דולר במהלך הרבעון, עליה של מעל מ-50% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אז רשמה החטיבה הכנסות של כ-2.75 מיליארד דולר. הרווח התפעולי של חטיבת המובייל עמד על 163.16 מיליון דולר, זאת לעומת הפסד תפעולי של 75 מיליון דולר שרשמה בשנה שעברה.

סך הכנסותיה של החברה במהלך הרבעון השלישי הסתכמו ב-14.54 מיליארד דולר, כאשר הרווח התפעולי עומד על 449.61 מיליון דולר. פרט לחטיבת המובייל, ראו כל שאר חטיבות החברה ירידות במכירות. חטיבת הבידור הביתי רשמה ירידה של כ-3% משנה לשנה עם הכנסות בגובה 4.59 מיליארד דולר, חטיבת המוצרים הלבנים רשמה “ירידה קלה” (לדברי LG) עם הכנסות של 2.84 מיליארד דולר ברבעון וחטיבת המזגנים ופתרונות האנרגיה רשמה ירידה של 5% עם מכירות שהסתכמו ב-902.14 מיליון דולר.

פרט למכשירי סמארטפון חדשים, הציגה החברה במהלך הרבעון השלישי גם את טאבלט ה-LG Tab Book ואת השעון החכם LG G Watch R. מדובר בשעון הראשון של החברה בעל מסך עגול המבוסס על מערכת ההפעלה החדשה של גוגל למוצרים לבישים – Android Wear.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים