הוכרז: Oppo N3 עם מצלמת 16 מגה-פיקסל שמסתובבת אוטומטית

Oppo N3

חברת Oppo הכריזה הבוקר על הדור השני לסמארטפון ה-Oppo N1 עם המצלמה המסתובבת שנקרא כעת Oppo N3 והוא מביא עימו מספר שיפורים מעניינים. המצלמה בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל כוללת כעת מנוע המאפשר לה לעקוב אחרי תנועה של עצמים ולצלם תמונה פנורמית אוטומטית. המצלמה של ה-N3 יכולה להסתובב על ציר עד ל-206 מעלות, כך שתוכלו לצלם איתה גם סלפי איכות.

המצלמה של ה-Oppo N3 בעלת חיישן בגודל 1/2.3 אינץ’ ובעלת עדשה מבית Schneider Kreuznach-certified, המשלימות יחד רכיב איכותי מאוד. זהו הסמארטפון הראשון בו המצלמה נמצאת על בסיס עם מנוע, מה שמאפשר לה מספר יכולות יחודיות, לדוגמא:

  • צילום פנורמה אוטומטי – רק תבחרו במצב צילום פנורמה והמצלמה תנועה לבד ותצלם אותה ב-64 מגה-פיקסל
  • צילום סלפי – המצלמה תכוון את עצמה על הנושאים בתמונה

עוד כוללת מצלמת ה-N3 מצבי צילום שונים כמו: אולטרה-מיקרו (לצילום מקרוב מאוד), צמצם איטי, שינוי פוקוס לאחר הצילום, צילום ידני מתקדם ואפשרות ללכידת תמונה בפורמט RAW ללא איבוד איכות.

המפרט של ה-Oppo N3 מיישר קו עם מכשירי הדגל בשוק וכולל מסך 5.5 אינץ’ Full HD, ערכת השבבים Snapdragon 801 עם מעבד מרובע-ליבה 2.3Ghz, זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון ומבנה 32GB, חריץ הרחבה MicroSD וסוללת 3,000mAh. למכשיר גרסה התומכת סים-כפול אחד מסוג Micro-SIM והשני Nano-SIM. מערכת ההפעלה אותה מריץ היא ColorOS 2.0 המבוסת על אנדרואיד 4.4 KitKat.

ה-Oppo N3 יהיה זמין עבור $649 ללא התחייבות, אמנם לא ברור מתי יהיה זמין לרכישה והאם יצא באופן רשמי מסין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים