החל מהיום: רמי לוי תקשורת משיקה את רשת הדור הרביעי ללקוחותיה

קרוב לשלושה חודשים לאחר שהודיעה לראשונה על עבודתה להנגשת רשת הדור הרביעי, השיקה היום (ד’) ספקית הסלולר הוירטואלית “רמי לוי תקשורת” את הרשת החדשה המבוססת על טכנולוגיית LTE עבור כלל לקוחותיה אשר בבעלותם מכשירים תומכים. השימוש ברשת דור 4 ייעשה על גבי התשתית הפעילה של הרשת המארחת פלאפון, שהשיקה את התמיכה ללקוחותיה מוקדם יותר השנה.

לצד ההודעה על השקת רשת הדור הרביעי, הכריזה “רמי לוי תקשורת” כי הוסרו החסמים במהירות הגלישה ברשת דור 3, מה שיאפשר גלישה במהירויות שמציעה הרשת המארחת של פלאפון ללא מגבלות. עם הצטרפותה של “רמי לוי תקשורת” לרשימת החברות שהשיקו את רשת דור 4 בישראל במתכונת מצומצמת, נותר רק לחכות בסבלנות לסיום מכרז התדרים, אז תוכלנה החברות להשיק את הרשתות החדשות ללא הגבלות.

לפניכם רשימה מעודכנת של ספקיות הסלולר התומכות ברשת דור 4 כיום:

שם ספקית הסלולרהישענות על תשתיתצפי להפעלת הרשת
אורנג'עצמאיתהופעלה
פלאפוןעצמאיתהופעלה
סלקוםעצמאיתהופעלה
012 מוביילאורנג'הופעלה
הוט מוביילאורנג'בביצוע
YouPhoneאורנג'לא ידוע
רמי לוי תקשורתפלאפוןהופעלה
גולן טלקוםסלקוםלא ידוע
הום סלולרסלקוםלא ידוע
עדכון אחרון: 29 באוקטובר, 2014


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים