חטיבת המסכים של LG מכריזה על פאנל תצוגה בעל שוליים דקים מתמיד

חטיבת המסכים של חברת LG Electronics הכריזה היום (ה’) כי היא מפתחת את פאנל התצוגה בעל השוליים הדקים ביותר שלה למכשירי סמארטפון אי פעם. מדובר בפאנל תצוגה מסוג LCD בגודל 5.3 אינץ’ המציע רזולוציה של Full HD 1080p וכולל שוליים ברוחב 0.7 מ”מ בלבד מימין ומשמאל לתצוגה.

ב-LG Display מסבירים כי כדי להגיע לשוליים הדקיקים בפאנל התצוגה השתמשו בטכנולוגיית ה-Neo Edge של החברה, דרכה החליפו את השימוש בדבק דו צדדי לשם הדבקת קצוות פאנל התצוגה למעגלים המודפסים במכשיר בחומר הדבקה. השימוש בחומר ההדבקה החדש מאפשר להשיג את השוליים הדקים יותר מעוביו של כרטיס אשראי, הנמדד ב-0.8 מ”מ, תוך שמירה על תכונות מניעת כניסת הנוזלים לגוף המכשיר, עמידות באבק ומניעת זליגת האור מהמכשיר.

בחברה מסבירים כי השימוש בחומר ההדבקה החדש ימנע מצבים בהם חלודה נמצאה לעיתים לאורך שולי המסך במקום בו נעשה שימוש בדבק הדו-צדדי וכי השימוש בחומר החדש מאפשר עמידות גבוהה בהרבה של החומר אף היותו בעל שוליים דקים במיוחד.

LG-Display-Narrow-Bezel-07mm-2

LG Display מציגה שיפור ניכר ביכולות ניצול שטח הפנים במכשיריה הניידים עבור תצוגת המסך. פאנל התצוגה בו עשתה שימוש עבור מכשיר הדגל LG G3 מציג שולי מסך בעובי 1.2 מ”מ על-גבי תצוגת ה-Quad HD בגודל 5.5 אינץ’, כאשר בדגם הקודם (LG G2) הוצגו שוליים בעלי עובי של 2.3 מ”מ על תצוגת Full HD. פאנל התצוגה החדש דק משמעותית מזה שהוצג בסמארטפון ה-G3, אולם בשל תמיכתו ברזולוציית Full HD בלבד, ייתכן ומכשיר הדגל הבא של החברה אינו היעד עבור פאנל זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים