Japan Display מפתחת פאנל מסך 8 אינץ’ לטאבלט ברזולוציית 4k

יצרנית המסכים היפנית Japan Display הכריזה על פאנל מסך חדש בגודל 8 אינץ’ המציע רזולוציה גבוהה במיוחד של 4K2K, זו תספק צפיפות גבוהה במיוחד של פיקסלים. את המוצר החדש מציגה החברה כחלק ממוצריה עבור שוק הרכב, אולם מציינת כי ניתן יהיה לעשות בו שימוש גם עבור תעשיית המובייל ו”לשימוש אישי על-ידי אדם אחד”. בכך, רומזת החברה כי יצרני מכשירים ניידים יוכלו לעשות שימוש בפאנל המסך גם בטאבלטים.

בחברה לא מרחיבים באשר לתכונותיו של פאנל המסך ומציינים רק כי הוא יהיה דק במיוחד ויספק את צרכיהן של יצרניות המכשירים הניידים לצריכה נמוכה של חשמל, משקל נמוך ושוליים דקים במיוחד. פאנל המסך יספק תמיכה גם לשימוש בעט סטיילוס וישתמש בטכנולוגיית IPS-Neo של החברה להעצמת הצבעים והצגת “שחור אמיתי”.

שתי טכנולוגיות נוספות שתשלב החברה בפאנל המסך הן Pixel Eye, המייתרת את הצורך בשימוש בפאנל תצוגת מגע נפרד. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת שילוב אפשרויות המגע יחד עם פאנל המסך עצמו, כך שישנו דיוק רב יותר במגע והעצמת הבהירות. טכנולוגיה נוספת בה תעשה שימוש הינה WhiteMagic, המסוגלת להציג בהירות גבוהה במיוחד במסך, תוך שמירה על חיי הסוללה.

פאנלי תצוגה באיכות גבוהה במיוחד (4k) אינם דבר חדש עבור Japan Display. החברה הכריזה לפני כשנה כי היא מפתחת מודול מסך ברזולוציה זו עבור מסכי טאבלטים בגודל 12.1 אינץ’. את המוצרים החדשים, בהם גם מודול מסך 10.1 אינץ’ ברזולוציית 4K הציגה החברה בתערוכת Display Innovation 2014 שנערכה בסוף השבוע ביפן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים