השעון החכם של HP יושק ביום שישי הקרוב במחיר התחלתי של $349

מקור תמונה: Gilt.com, עיבוד: גאדג’טי

שמה של HP עלה לפני כשלושה חודשים כאשר באתר מכירות הבזק המתמחה באופנה, Gilt.com, הוצג שעון חכם ספורטיבי בעיצובו של מייקל בסטיאן (Michael Bastian). בוול סטריט ג’ורנל חושפים כעת מידע נוסף על השעון המעיד כי לא מדובר בעוד שעון חכם כפי שהורגלנו לראות, אלא בשעון המספק אספקטים בודדים בלבד של תקשורת עם מכשירי סמארטפון ומיועד, כפי הנראה, לגברים ואנשי עסקים.

בג’ורנל מציינים כי השעון לא מגיע עם מסך מגע והפעלתו תתבצע באמצעות כפתורים הנמצאים בצידי המסך, ממש כמו כל שעון אחר שייעודו להראות את השעה. חיישני מעקב גם הם לא חלק מהחבילה, כך שמי שתכנן לקחת את השעון המעוצב לריצה, לא יקבל סיכום המכיל את כמות הצעדים, המרחק וקצב דפיקות הלב במהלך האימון.

השעון נועד לספק התראות עדינות כאשר מתקבלת הודעה או מגיע מייל ומסוגל יהיה לתקשר עם מכשירי אנדרואיד ו-iOS, כך שרוכשיו לא יהיו משועבדים למערכת הפעלה אחת (אלא אם הם משתמשי Windows Phone). ההתראות יוצגו על המסך ורטט קל יסופק גם הוא, אם רק כדי להודיע על ההודעות בדרך נוספת במידה ואינכם בוהים כל רגע במסך.

מקור תמונה: Gilt.com
מקור תמונה: Gilt.com

על גבי מסך ה-LCD של השעון ניתן יהיה לקרוא הודעות, לעקוב אחר מזג האוויר וכמובן לראות את השעה, כאשר שליטה דרך תפריט ראשי תאפשר לשלוט בנגן המוסיקה ולסנכרן את לוח השנה עם מכשיר הסמארטפון איתו מתקשר השעון החכם. בקוטר רחב למדי של 44 מ”מ, מיועד, כאמור, השעון לגברים, ועל-פי הגדרות היצרן יספק עד שבוע עבודה ללא צורך בהטענה מחדש ועמידות בפני מים.

באתר החברה מוצגות לא מעט תמונות של השעון, זה יגיע בשתי גרסאות: האחת תוצע במחיר $649 ותגיע בצבע שחור עם זכוכית עשויה קריסטל ספיר ורצועת עור תנין והשניה, פשוטה יותר, ותגיע עם בחירה בין שלוש רצועות שונות העשויות עור, גומי וניילון ותוצע במחיר $349. המכירה תחל ביום שישי הקרוב, ה-7 בנובמבר, החל מהשעה 19:00 (שעון ישראל) באתר Gilt.com.

למעבר לעמוד המוצר – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים