משחק Number Quiz הישראלי יבדוק כמה אתם טובים במתמטיקה

מקור: tkamenick

מרבית המשחקים בחנות האפליקציות לא מצריכים מאיתנו חשיבה מרובה ובדרך כלל צריך להתחמק ממפלצת כלשהי או להתאים שלשת צבעים. משחק מובייל ישראלי בשם “Number Quiz” רוצה לאתגר את המשתמשים עם חידות מתמטיות קצרות ומהנות שיבדקו עד כמה המשתמש באמת חד מחשבה.

בכל שלב באפליקציה תופיע חידה מתמטית כזאת או אחרת ועל המשתמש לזהות את המספר הבא שמתאים לאותה חוקיות שמופיעה באותה שאלה. חשוב להדגיש כי אין צורך להיות מתמטקאי מחונן או בעל הכשרה מתמטית פורמלית, מרבית החידות נפתרות באמצעות פעולות חשבון פשוטות – אך עם קאצ’ מסוים. אם המשתמש הצליח להשיב נכונה ולגלות את המספר, יוצג בפניו הפתרון המלא והמנומק כדי שיהיה ניתן ללמוד ולהסיק על דרכי החשיבה לשאלות הבאות.

ככל שהמשתמש יתקדם בשלבים במשחק יוצגו שאלות קשות יותר שיצריכו חשיבה מרובה על הפתרון. בכל פעם שהשחקן יעבור בהצלחה שלב מסוים הוא יקבל מטבעות זהב שישמשו אותו לקבלת רמזים בשאלות עתידיות. ישנם שלבים מאתגרים בהם כמות המטבעות אותו המשתמש יכול לצבור גדולה באופן משמעותי, ככה שניתן לחסוך אותן ולהשתמש בהן בעת הצורך.

נכון לכתיבת שורות אלה המשחק כולל כ-115 שלבים שונים הכוללים מגוון רחב של שאלות מגוונת. המשחק כבר עכשיו זוכה להצלחה רבה עם עשרות אלפי הורדות ומיקום גבוה בטבלאות משחקי הפאזל ומשחקים בישראל באופן כללי. המשחק פותח עלי ידי מפתח ישראל בשם מקסים קוצ’ר שאחראי על עוד כמה משחקים מצליחים בחנות האפליקציות לאנדרואיד.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצן כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים