הודלפו: תמונות ראשונות של ממשק Tizen על-גבי מכשיר שוק נמוך

שנת 2014 עוד מעט מסתיימת ועדיין לא זכינו לראות בשוק העולמי סמארטפון ראשון מבית סמסונג המריץ את מערכת ההפעלה Tizen. במהלך השנה עברה Tizen טלטלות רבות, הגיעה למצלמות ושעונים חכמים, אבל הסמארטפון היחיד שהוכרז איתה, Samsung Z, בוטל תוך שסמסונג משנה אסטרטגיה ממכשירי שוק גבוה לשוק נמוך.

לפי השמועות האחרונות בנוגע ל-Tizen, סמסונג תשיק סמארטפון שוק נמוך ראשון בחודש נובמבר ואנחנו מקבלים פרטים ראשונים בדיוק בזמן. אתר SamMobile, המקור החם ביותר לחדשות בנוגע לסמסונג, חושף תמונות מתוך ממשק המשתמש של מערכת ההפעלה למכשירי שוק נמוך מתוך גרסת Tizen OS 2.3 ופרטים על מפרטו של הסמארטפון הראשון שיריץ אותה.

הסמארטפון בעל שם הקוד KIRAN ומספר הדגם SM-Z130H יהיה בעל מסך ברזולוציה של 800X480, מעבד כפול-ליבה 1.2Ghz, מאיץ גרפי ARM Mali-400 GPU, זיכרון פנימי 512MB RAM, מצלמה אחורית 3.2 מגה-פיקסל עם פלאש LED, מצלמה קדמית 0.3 מגה-פיקסל, בלוטות’ 4.0, WiFi Direct, רדיו FM ותמיכה בסים-כפול. למרות שמדובר בסמארטפון לשוק הנמוך, סמסונג דואגת שישאר מודרני בצד הקישוריות, מה שיאפשר לו להתממשק עם מכשירים לבישים.

ממשק המשתמש שיגיע עם ה-Samsung KIRAN כפי שנראה בתמונות, דומה מאוד ל-TouchWiz, המולבשת על מכשירי האנדרואיד של החברה. הצבעים נראים נעימים יותר לטעמנו מגרסת TouchWiz, אבל בולט חוסר אחידות הממשק בין האייקונים לשאר הגרפיקות השטוחות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים