הכירו את Ditto: מכשור לביש קטן וחכם במחיר 29$ בלבד

בעמוד הקיקסטארטר של פרוייקט Ditto מצויות מספר אמרות ואזכורים בומבסטיים ו/או חורקי שיניים אותם מצטטת החברה מאמצעי התקשורת, כמו לדוגמה, שהמכשיר הולך לחסל את שוק השעונים הלבישים של אנדרואיד ו-iOS או פשוט שהוא הכרחי ונדרש לכל אדם. אז מהו Ditto?

החזון של Ditto הוא ליעל ואף החליף את תהליך ההתראות הקיים היום במכשירים ניידים, דרכו המכשיר רוטט או משמיע צליל שלא תמיד נשים לב אליו, שלא לדבר על הצורך לשלוף את המכשיר מהכיס עם כל התראה נכנסת, להסתכל במהירות על המסך, להחזירו לכיס וחוזר חלילה.

ב-Ditto אין מד דופק/לחץ דם/רמת חמצון בדם, אין בו מסך, אורות, אפשרות למציאות מדומה וכו’. יש בו סוללה, אפשרות רטט, רכיב בלוטות’ ותופסן לבגד. את המכשיר מלווה אפליקציה דרכה יהיה ניתן להתאים באופן אישי את הרטט לזהות המתקשר או שולח ההודעה. אין צורך להטעין את המכשיר ורק כשהאפליקציה מתריעה על כך (לאחר כחצי שנת שימוש) יהיה עליכם להחליף את הסוללה הקטנה שלו.

Ditto-vs-Coin

המכשיר עמיד במים, נכנס אפילו לכיס הקטן של הג’ינס, נתלה על כל בגד/מתחת לבגד וניתן להלביש אותו עם רצועה על היד. יוצרי הפרוייקט – Simple Matters ממחישים את יעילות המכשיר כאשר הם מציגים שהוא יכול להתריע במידה והשארתם את המכשיר הנייד על השולחן במסעדה או אם הבוס מתקשר תוך כדי שחייה או ריצה.

גימיק נוסף (שאהבתי במיוחד) הוא שניתן ללבוש אותו כמו שעון במשך הלילה ובבוקר להתעורר מרטט השעון המעורר לבד ובשקט, בלי להעיר אף אחד אחר. אפשרויות נוספות כוללות תזכורת על הזמן שנותר במדחן או עד הפגישה הבאה. Ditto יחסוך גם זמן מסך וסוללה עבור הסמארטפון, כשהצורך לבדוק את המכשיר כל הזמן יפחת. ב-Simple Matters קוראים לזה Anti-Gadget.

Ditto גייסה כבר קרוב ל-90 אלף דולר וחסרים לחברה עוד $10,000 כדי להפוך את הפרוייקט למציאות. עם עוד 6 ימים עד שתפוג ההצעה, קשה לדמיין שהחברה לא תצליח לגייס את שארית הסכום, אולם בעלות של $29 (כ-111 שקלים), יידרשו עוד רבים לתמוך בפרוייקט לשם מימושו.

למעבר לעמוד פרוייקט Ditto באתר קיקסטארטר – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים