בכירה לשעבר בטינדר תציג בקרוב את Bumble – אפליקציית דייטינג חדשה

אפליקציות המסרים המידיים כבר קיבלו לא מעט שינויי כיוון, רובן תומכות כיום לא רק בשיתוף הודעות טקסט קצרות, אלא גם תמונות, מדבקות, סרטוני וידאו וקטעי אודיו המועברים בין המשתמשים, אולם אחד התחומים שצברו תאוצה בשנים האחרונות הן אפליקציות הדייטינג, אלו הפכו לכלים פשוטים למדי למציאת בני זוג.

טינדר, כנראה אפליקציית הדייטינג שצברה את התאוצה הגדולה ביותר, סבלה מלא מעט בעיות בפסגה לאחרונה, כאשר אחת מעובדות החברה הותיקות ביותר ומנהלת השיווק שלה לשעבר, ויטני וולף, הגישה כתב תביעה בחודש יולי האחרון נגד שותפיה בחברה בגין הטרדה מינית ואפליה במקום העבודה. אותה וולף הופשטה מתואר המייסדת השותפה והודחה מהחברה ונמצאת כיום בהליכים משפטיים נגדה. בינתיים, פנתה וולף, יחד עם שני מכרים לשעבר מטינדר, לחזור לעולם האפליקציות עם Bumble, אפליקציית דייטינג שמזכירה רבות את טינדר.

בתמונות שפורסמו בעמודי הרשתות החברתיות שנוצרו עבור אפליקציית Bumble, שטרם שוחררה באופן רשמי, כמו גם באתר הבית של החברה, ניתן לראות בבירור כי מדובר יהיה בעוד אפליקציה למציאת בני זוג המבוססת על החלקות, בדומה לטינדר, אולם ב-Bumble מבקשים להבהיר כי הקהילה שלהם לא תכלול כמה מהאספקטים הפחות רצויים שהציגה טינדר. דבר המעיד כי אולי יתבצע סינון כלשהו למשתמשי האפליקציה או לחלופין הרשמה דרך הזמנות לאפליקציה ואולי אף מנוע המלצות של אנשים על חבריהם.

Bumble ללא ספק תנסה להוות אלטרנטיבה ל-Tinder ונראה כאילו מלחמת החורמה שתיערך בין וולף למייסדי טינדר עשויה להגיע גם לתחרות הגלויה בין האפליקציות. תהא אשר תהיה התוצאה של התביעה, אין ספק כי ההד התקשורתי שתיצור יועיל לחשיפתה הראשונית של Bumble בקרב משתמשים חדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים