וואלה! משיקה מותג סלולר משלה על גבי הרשת של חברת פלאפון

חברת וואלה, בעלת אתר התוכן מהראשונים בישראל, יצאה בהכרזה מפתיעה היום (א’) עם הודעתה על כניסה לשוק הסלולר, עם המותג וואלה!מובייל, אותה תארח על-גבי הרשת של ספקית הסלולר הראשונה בישראל – פלאפון. החברה צפויה להציג מספר חבילות במחירים תחרותיים למדי, הראשונה בהן מוצעת במחיר של 9.9 שקלים בלבד עבור משתמשים קלים, וכוללת 80 דקות שיחה, 80 הודעות SMS ונפח גלישה של 80 מגה-בייט בחודש.

בין החבילות שמציעה החברה תמצאו תכנית בסיסית ב-39 שקלים בחודש הכוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה עם נפח גלישה של 3GB. חבילה נוספת מוצעת לשני בני משפחה ומעלה ומגיעה בעלות של 19 שקלים לאדם נוסף (כלומר 58 שקלים לחודש לשני אנשים) וכוללת גם היא שיחות והודעות ללא הגבלה ונפח גלישה של 3GB עבור כל מנוי.

התכנית היקרה ביותר שתציע החברה תעלה 59 שקלים בחודש ותכלול שיחות והודעות ללא הגבלה ונפח גלישה של 6GB כמו גם שיחות והודעות בחו”ל על בסיס אפליקציית פלאפון גלובל, המאפשרת גלישה של 100MB ליום למשך 15 יום בשנה. תוכלו לקרוא עוד על נושא שיחות החו”ל בכתבה הבאה.

כרטיסי ה-SIM למבקשים לעבור לשירות הסלולר שתציע וואלה!מובייל יעלו 29 שקלים במשלוח עד הבית, אולם נמסר לנו כי לקוחותיה הקיימים של חברת פלאפון המחזיקים ברשותם כרטיס SIM של החברה, לא יתבקשו להחליפו בכרטיס חדש. לכבוד השקת הרשת הוירטואלית החדשה, מציעה וואלה! למצטרפים החדשים קופון מתנה בשווי 120 שקלים לרכישת מוצרים בוואלה!שופס, כאשר ההטבה לא תינתן עבור התכנית הבסיסית המוצעת עבור 9.9 שקלים בחודש.

השירות זמין החל ממחר דרך אתר החברה החדש – wallamobile.co.il


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים