שמועה: אפל תשוב לייצר מכשירי אייפון עם מסך בגודל 4 אינץ’

סוס מנצח לא מחליפים? על פי שמועה חדשה שמקורה בשרשרת האספקה של חברת אפל בסין, במהלך השנה הבאה עשוי להכנס לייצור מכשיר אייפון חדש עם מסך בגודל 4 אינץ’. מכשיר זה לא יבוא במקום מי ממוצרי הדגל העתידיים של החברה, אלא ישמש אלטרנטיבה ל-iPhone 5S ו-iPhone 5C בעלי המסך הקטן יחסית, שייצורם צפוי להיפסק במקביל.

מהלך שכזה, אם אכן יקרה, לא יהיה מפתיע במיוחד. שלוש שנים לקח לה לאפל להתאים עצמה לעולם המסכים הגדולים, כשבספטמבר האחרון השיקה שני מכשירי אייפון חדשים, האחד עם מסך בגודל 4.7 אינץ’ והשני עם מסך גדול אף יותר באורך אלכסוני של 5.5 אינץ’. קפיצה שכזו מ-4 אינץ’ היא משמעותית בהחלט, והחברה הסתכנה באיבוד הלקוחות שהתרגלו לאריזה הקומפקטית.

מכשיר אייפון חדש עם מסך בגודל “מסורתי” של 4 אינץ’, כזה שיאפשר חופש בחירה גדול יותר ללקוחות החברה, ייתכן שיהפוך את ידה של אפל קלה יותר על ההדק. כשישנו מבחר גדול מספיק, סביר שהחברה לא תחשוש מביצוע שינויים מבניים במוצריה, קלים או כבדים ככל שיהיו.

הדיווח הסיני לא מרבה בפרטים, כך שלא ניתן עדיין לדעת אם המוצר החדש יעוצב בהשראת דגמי ה-iPhone 6 או שיזכיר דווקא את הדגמים הקודמים. על פי ההערכות, ההשקה תתבצע במהלך החציון השני של 2015, אולי אפילו בסמוך להשקתם של דגמי אייפון 6 משודרגים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים