כבר לא לבד: Valve משיקה שירות מתחרה ל-Twitch

חברת Valve, מפתחת המשחקים ומפעילת שירות הגיימינג הפופולארי Steam, השיקה השבוע את Steam Broadcasting, שירות הזרמת שידורי משחקים בזמן אמת שיתחרה בשירות הותיק Twitch שנרכש על ידי חברת אמזון. מטרת השירות היא להעניק למשתמשי Steam את האפשרות להציג את כישורי המשחק שלהם בפני הקהל הרחב ולצפות במשחקים של חבריהם.

השירות הטרי, אשר מוגדר עדיין כניסיוני, הושק על ידי Valve לשם שבירת המונופול של Twitch בתחום הזרמת שידורי המשחקים. אך עם זאת, כפי שזה נראה כרגע, Steam Broadcasting מכוון להישגים פחות שאפתניים. בעוד שמשתמשי Twitch מנסים למשוך לערוצים שלהם מספר מירבי של צופים, בין אם בשידור חי ובין אם לצורך צפיה מאוחרת בהקלטות של השידורים, השירות החדש של Valve הוא אישי ואינטימי יותר.

steam-broadcasting-privacyהחברה נתנה דגש על פרטיות, ובהגדרות השירות ניתן להגדיר מראש מי יוכל לצפות בשידורים החיים: חברים בלבד, או גם שחקנים מזדמנים. כמו כן, את השידורים החיים שיועברו דרך השירות לא ניתן להקליט, לפחות לא באופן רשמי. שוני נוסף בהשוואה ל-Twitch הוא באיסור לנצל את הפלטפורמה לצרכים שיווקיים או פרסומיים: כאן לא ניתן להציג חסויות או קטעי וידאו תוך כדי השידור.

את Steam Broadcasting תוכלו לנסות כבר עכשיו על ידי כניסה להגדרות המשתמש ב-Steam ושינוי ההגדרה Beta Participation ל-Steam Beta Update. לחצו כאן לקבלת מידע נוסף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים