סיכום ההכרזות מאירוע Games Awards 2014: אז מה היה לנו שם?

אירוע חלוקת פרסי הגיימינג לשנת 2014 חלף עבר לו, ולצד הזכיות השונות ראינו גם שלל טריילרים למשחקים שאנו מצפים להשקתם (וגם כמה שהוכרזו לראשונה על במת הכנס). כעת, יומיים לאחר תום האירוע, מי מכם שהחמיץ או סתם לא עקב, מוזמן להנות מהמעניינות ביותר מבין ההכרזות הללו:

Dying Light

משחק ממבט ראשון, מלא בפארקור ובזומבים לצד עלילה הכוללת מאבק בין פלגים שונים של השורדים באפוקליפסה. המשחק מפותח על ידי Techland, אותה חברה שהביאה לעולם את Dead Island המצוין, ואם לשפוט על פי הטריילר, נראה מעניין ומבטיח למדי.

No Man’s Sky

כלי טיס מתקדמים, כוכבי לכת מסתוריים וכעת גם שערי מעבר. No Man’s Sky נותר אפוף מסתורין כשהיה, אך ממשיך להיראות מרהיב עין ומסקרן. אישית, אנחנו מצפים בקוצר רוח להיחשף לפרטים נוספים אודות משחק זה.

The Witcher 3: Wild Hunt

אחד המשחקים המצופים ביותר כרגע נחשף פעם נוספת, כשהפעם אנו נחשפים לדמות שעשויה להיות הנבל בסיפור, מפלצת קפואה עטויה שריון אימתני למדי. צפו והתרשמו בעצמכם.

The Order: 1886

הנה עוד כותר מעניין שצפוי לצאת בקרוב, לפלייסטיישן 4 בלבד. הפעם, ניתן לראות את הצוות פולש לספינת אוויר מבטנה של ספינה אחרת, וכמו תמיד להתרשם מאופיו של משחק יריות המתרחש בתקופה הלא אופיינית של סוף המאה ה-19.

Metal Gear Online

שני צוותים יריבים שיורים אחד על השני – זה, אולי, הדפוס הנדוש ביותר במשחקי אונליין נכון לעכשיו. אבל בובות פרווה להסחת דעת, רובוטים לנהיגה עצמית ושלל תכסיסים נוספים הם דבר שונה לגמרי, ואם לשפוט לפי הטריילר, נראה שגרסת האונליין לסדרה המצליחה Metal Gear Solid מממשת דברים כגון אלו בצורה כיפית למדי.

Tacoma

האמת, אלמלא היה המשחק המדובר מפותח על ידי Fullbright (החברה שבשנה שעברה הביאה לנו את Gone Home) היה קשה להתרשם מהטריילר הראשוני הזה, פשוט כי לא רואים בו כל כך הרבה. מה שכן רואים כולל כניסה לתחנת ירח מאובטחת העונה לשם Tacoma Lunar Base. החפצים המרחפים באוויר מרמזים על אפס כבידה, אבל מעבר לזה, לא נמסר אף פרט מידע. נחכה לטריילר הבא, ונקווה שיהיה קצת יותר מעניין.

Human Element

אנימציה בסגנון Team Fortress. אופנועים. פיצוצים. רובים. ובסוף יש גם זומבי. עד כה, נשמע מעניין. האם מדובר במולטיפלייר או במשחק לשחקן יחיד? מה הרקע לאירועים? את זה, כרגע, נוכל רק לנחש.

BloodBorne

מבית היוצר של Dark Souls מגיע משחק חדש, שונה במעט. המשחק נחשף לראשונה כבר לפני מספר חודשים, אך כעת אנו זוכים לראות קטע גיימפליי המציג שימוש בגרזן לצד אקדח, רימוני אש ועוד. כפי הנראה, מדובר בכותר אקסקלוסיבי לפלייסטיישן 4, בדומה ל-The Order.

Until Dawn

משחק אימה הנראה מבטיח למדי, לאור התרחיש המעניין שנבחר – במקום לחפש אוצר במרתף חשוך או לנסות לשרוד לילה בו אתם לכודים בטירה אפלה, אתם מגלמים אישה צעירה שרוצח מטורף חדר לביתה. בכל תרחיש תהיה לכם בחירה בין מספר אופציות, כשמולכם עומדת מטרה אחת – לא להיתפס על ידי האיש במסכה. נראה מעניין, אך לא לבעלי לב חלש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים