אפליקציית KameraMen הישראלית תהפוך את כל המשתתפים באירוע לצלמים מקצועיים

מקור: Paul Reynolds / flickr

כיום אין אירוע או מסיבה שאינם מצולמים מלפחות 20 זוויות בו זמנית – אם זה אירוע של הילדים בגן או חתונה של חברים, כולם שולפים את הסמארטפון ומצלמים. במרבית המקרים כל התמונות שצולמו אינן מגיעות לידי מארגני השמחה ובסופו של יום (ואירוע) נקברים עמוק עמוק בתוך הגלריה האישית של כל אחד מהמשתתפים. בדיוק לשם כך פותחה אפליקציה ישראלית חדשה בשם KameraMen, שמאפשרת לכל המשתתפים לרכז את כל הצילומים במקום אחד ואפילו ליצור מהם מגנטים או מוצרים אחרים.

לפני תחילת האירוע, על בעלי השמחה לרכוש רישיון להפעלת השירות לאותו היום כאשר כל סוג רישיון טומן בחובו אפשרויות שונות. מאותו הרגע, כל הנוכחים באירוע יוכלו להתחבר לאלבום המשותף מתוך אפליקציית KameraMen ולצלם תמונות שיופיעו באופן מרוכז ויהיו חשופות לכל המוזמנים. KameraMen כוללת מספר רב של פילטרים וכלים נוספים לעיצוב התמונה, כך שכל תמונה שצולמה ניתנת לעריכה לפני שהיא עולה לאוויר.

את התמונות ניתן להציג על מסך גדול באולם ובכך לאפשר גם לאנשים שאין ברשותם את האפליקציה ליהנות מהתמונות. בסופו של כל אירוע, יקבלו מארגניו אלבום דיגיטלי הכולל את כל התמונות הטובות שצולמו במהלך האירוע כולו. ולבסוף, התמונות יהיו זמינות ללא הגבלה למשך חודש ממועד האירוע.

לצד שירות זה, KameraMen מציעה שירות מעניין שמצליח להעניק לה יתרון על פני שאר האפליקציות המציעות את אותו השירות. עבור רכישת רישיון רחב יותר KameraMen מאפשרת למארגני האירוע להדפיס על מגנטים את התמונות שצולמו והועלו לאפליקציה ובכך מעניקה את השליטה דווקא לחוגגים ולאו דווקא לצלם שהוזמן.

את המגנטים יספקו אנשי המקצוע של KameraMen ומארגני האירוע יוכלו לקבוע כמה תמונות יוקצו לכל משתמש ואף יוכלו לאשר בעצמם איזה תמונות יודפסו ואילו לא. כמובן, שגם כאן המשתמשים ייהנו מכל השירותים שהוזכרו לפני כן. KameraMen כוללת עוד מספר שירותים כמו הדפסה על מחזיקי מפתחות, חולצות וכדומה, ולצד זאת מאפשרת הזמנה של צלם מקצועי מטעמה – כל אלה בתשלום נוסף כמובן.

האורחים הם הצלמים

האפליקציה פותחה על ידי בית התכנה DevSense, האחראי על מספר רב של פיתוחים מוכרים ביניהם אפליקציית הטיסות המפורסמת “חוליו”, אפליקציית ואתר רשת הפיצריות האט ועוד מגוון רחב של פרויקטים שונים. בראיון שערכנו עם יניב רוזן, מנכ”ל חברת DevSense הוא הסביר לנו על האפליקציה ועל הייחודיות שלה לעומת האפליקציות האחרות ולעומת צלמים מסורתיים.

רוזן הסביר כי בלב ליבו של השירות עומד הרעיון שאומר שיש להעניק למשתתפים באירוע את השליטה על התמונות ולא לצלם חיצוני ובכך לאפשר לחוגגים להיות מעורבים יותר בתהליך הצילום ולצלם תמונות כפי שהם רוצים. רוזן מוסיף כי יתרון משמעותי נוסף של KameraMen הוא השימוש בפילטרים וכלי עריכה מתקדמים שאינם זמינים אצל צלם רגיל, אך הפכו להיות כלי חובה עבור כל תמונה שמצולמת בעידן הנוכחי.

רוזן התייחס גם לנושא המחירים וציין כי הם תחרותיים באופן משמעותי אל מול אלו המוצעים על-ידי צלמים בשוק המעניקים שירות דומה. המחיר ההתחלתי הוא 450 שקלים עבור פתיחת אלבום משותף ומגיע עד ל-1,500 שקל עבור אלבום משותף, מגנטים ללא הגבלה, צלם נוסף ועוד.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים