מפתחי אפליקציית האבטחה Salient Eye משיקים אפליקציית שלט חדשה

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם על אפליקצייה ישראלית חדשה בשם Salient Eye המאפשרת לקחת כל מכשיר אנדרואיד פשוט ולהפוך אותו למצלמת אבטחה מתקדמת. כעת, לאחר מספר חודשי עבודה ובעקבות בקשות רבות של משתמשים, פיתחה Salient Eye אפליקציית שלט חדשה המאפשרת למשתמשים לשלוט על המכשיר המצלם באמצעות מכשירים אחרים.

על מנת להפעיל את אפליקציית השלט יש להגדיר שם משתמש וסיסמא ולהזינו לשתי האפליקציות – הראשית ואפליקציית השלט. מאותו רגע ניתן לבצע מספר רב של פעולות ישירות מאפליקציית השלט. בין היתר ניתן: לכבות את האזעקה מרחוק, לצלם באופן אקטיבי תמונה מרחוק גם אם לא התבצעה פעולה ולבסוף ניתן לקבל גם התראה ישירות למכשיר השולט על כל תנועה חשודה שהתגלתה. בנוסף לכך, אפליקציית השלט מאפשרת התממשקות של מספר משתמשים במקביל, כך שניתן להעניק הרשאות צפיה לאנשים נוספים.

היחודייות של Salient Eye טמונה בעובדה שהיא כוללת אלגורתם מתקדם היודע לזהות תנועה חשודה, ובכל פעם שאובייקט כלשהו ינוע בטווח הראיה של המצלמה, בעל המכשיר יקבל התרעה במייל או ב-SMS ויוכל להגדיר כי באותו הרגע תופעל אזקעה.

Salient Eye מאפשרת עוד מגוון רחב של הגדרות מיוחדות בהן בעל המכשיר יקבל התראות – כך למשל אם לפתע יאבד החיבור לחשמל או מנגד החיבור לאינטרנט יתנתק, גם אז יוכל בעל המכשיר לקבל התרעה ובכך אף למנוע את הפריצה לביתו. יתרון חשוב ומשמעותי מאוד, הוא ש-Salient Eye יכולה לעבוד עם כל מכשיר אנדרואיד בגרסת 2.2 ומעלה ובכך מאפשרת גם למכשירים ישנים או זולים במיוחד לתפקד כמצלמת אבטחה לכל דבר.

מנכ”ל החברה חגי מלצר (אחד מיזמים החברה ביחד עם עמית גולדברג), סיפר לאתר גאדג’טי כי פיתוח השלט הרחוק הגיע לאחר בקשות של משתמשים רבים באפליקציה:

אפליקציית השליטה מרחוק היא משהו שהתבקש מזה זמן רבה ממשתמשים רבים. המשתמשים היו צריכים לגשת למכשיר בכל פעם שרצו להפעיל או לכבות את המערכת, פעמים רבות אחרי שהאזעקה הופעלה עקב תנועתם של המשתמשים עצמם. שיפרנו את המערכת והוספנו אפליקציה לשליטה מרחוק על מערכת האבטחה של Salient Eye.

להורדת אפליקציית Salient Eye – לחצו כאן

להורדת אפליקציית השלט של Salient Eye – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים