סמארטפון ה-P5000 מציע עד 4 ימי שימוש ללא צורך בהטענה

סמארטפון מעניין נוסף מגיע ממחוזות סין וגם הפעם מדובר בחברה ששמה אינו מהמוכרים בשוק הסלולר הבינלאומי. ייתכן והיו אלו הצלחתן של Xiaomi, OnePlus ויצרניות אחרות שמקורן בסין שמושכת עוד ועוד יצרנים קטנים לנסות ולפרוץ בדרכם היחודית. בחברת Elephone מבקשים לבצע את הפריצה בשימוש באחד התכסיסים מושכי תשומת הלב הכוללים שילוב רכיב אחד שטרם נראה כמותו בסמארטפון.

לא תופתעו לגלות כי מדובר בסוללה, שמציגה קיבולת מרשימה למדי של 5350mAh אשר על-פי הצהרת החברה תספק את המשתמשים לעד 4 ימים ללא צורך בהטענה חוזרת, כאשר גם המשתמשים הכבדים ביותר צפויים לקבל עד 48 שעות שימוש. אם לא די בכך, הרי שמערך הטענה מהיר יספק עד 70% מתצרוכת הסוללה תוך שעה בלבד. לאור זאת, לא מפתיע כי בחברה החליטו לשים דגש כה גדול על צד הסוללה, עד כדי ששיווקו נעשה כלפי אנשי עסקים ומטיילים שמרבים לצאת ל”טרקים” למשך ימים ללא אפשרות למצוא במהלכם חיבור סדיר לחשמל.

Elephone-P5000-battery-gadgetycoil

אם נשים לרגע את הסוללה האימתנית של ה-Elephone P5000 בצד, נגלה מכשיר מפתיע לא פחות. מדובר בסמארטפון בעל מסך 5 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080 המספקת צפיפות פיקסלים של 440PPI. ואולם, מימדיו אינם גדולים כפי שהיינו מצפים לראות ונמצאים בין גודלו של האייפון 6 ה-Samsung Galaxy S5. כדי לשלב את הסוללה הגדולה, התפשרה החברה בצד עוביו של המכשיר, זה עומד על 9.3 מ”מ ורחוק מלהציע את הדקיקות שמציעים רבים מהמכשירים האחרים בשוק.

Elephone P5000 משתמש בערכת שבבים מבית מדיה-טק מדגם MTK6592 המשלבת מעבד מתומן-ליבות בתדר 1.7Ghz בארכיטקטורת Cortex A7 ואת המאיץ הגרפי ARM Mali 450MP4, זיכרון פנימי 2GB RAM ונפח אחסון מובנה 16GB עם אפשרות הרחבה, מצלמה ראשית בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל ומצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל. המכשיר תומך בשני כרטיסי SIM, בבלוטות’ 4.0 וב-WiFi מתקן 802.11b/g/n ומגיע מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת KitKat 4.4.2.

MediaTek-AP

כמה תכונות ייחודיות נוספות המשולבות בסמארטפון כוללות חיישן טביעות אצבע, לו קוראת החברה – Touch ID, זאת בדומה לחיישן המשולב במכשירי האייפון מאז דגם ה-iPhone 5S. תכונה נוספת ממשיכה לשאוב ממה שראינו בעבר בחברות אחרות, זו מקנה למכשיר אפשרות לשמש כמטען למכשירים אחרים, שישתמשו בסוללה הענקית שלו בעת הצורך.

בשלב זה טרם פורסם מחירו של המכשיר, כאשר השקתו צפויה להגיע בחודש ינואר הקרוב. מידע ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים