פאבלט ה-Samsung Galaxy Note 2 יזכה לעדכון אנדרואיד 5.0

עדכוני מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה החמישית כבר החלו לעשות דרכם למשתמשים במכשירי הנקסוס כמו גם עבור דגמים מסוימים של מכשירי דגל מבית LG, מוטורולה ואחרות, אולם עד כה מדובר היה בעיקר במכשירים החדשים יותר שהוצגו לשוק. בעוד כבר שמענו כי סמסונג תעדכן את דגמי ה-Note 3, גלקסי S4 וכמובן הגלקסי S5, מגיעים כעת פרטים הרומזים על האפשרות כי גם פאבלט ה-Galaxy Note 2 הותיק יזכה לשדרוג ל-Android 5.0 Lollipop.

הסניף הפיני של סמסונג מפרסם טבלת עדכונים של מערכת ההפעלה אנדרואיד עבור מכשיריה השונים של החברה, תוך ציון הגרסה הנוכחית הקיימת עבור המכשיר והגרסה הבאה אליה יעודכן. בין המכשירים שמופיעים עם אפשרות עתידית לעדכון מערכת ההפעלה לגרסה 5.0 של אנדרואיד ניתן למצוא ברשימה את ה-Galaxy S4, ה-Galaxy S5 Mini וגם את פאבלט ה-Galaxy Note 2 הותיק בגרסאות 3G ו-4G גם יחד, זאת לצידם של מכשירים חדשים יותר כמו ה-Galaxy Alpha וגרסאות ה-Note 3 וה-Note 4.

בעוד אין בנתונים המגיעים מהסניף הפיני של סמסונג מעידים על שאר העולם, הרי שמדובר באתר רשמי של החברה, ועל כן יש לצפות כי יגיע בזמן הקרוב עדכון רשמי יותר בנוגע לעדכונים אלה.

Galaxy-s5-mini-android5-update-main-gadgetycoil

בסמסונג אמנם הבטיחו לעדכן לגרסאות החדשות ביותר מכשירים שחייהם על המדף מגיעים עד 18 חודשים, אולם במקרה של הגלקסי נוט 2 מדובר בהרבה מעבר לכך. במידה ותבחר החברה לעדכן את כלל מכשירי ה-Galaxy Note 2 לגרסה החדשה ביותר של אנדרואיד, הרי שהצעד יספק תמיכה עצומה במערכת ההפעלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים