הודלפה: תמונה של Xiaomi Mi5 עם שוליים צרים במיוחד; יגיע עם זכוכית ספיר?

תמונה חדשה, לכאורה, של סמארטפון Xiaomi Mi5, מכשיר הדגל של היצרנית הסינית המצליחה, נחשפה ברשת ומצליחה להרשים בזכות שוליים צרים במיוחד. Xiaomi הכריזה רק לפני ארבעה חודשים על סמארטפון הדגל הנוכחי שלה, Mi4, לכן לא ברור אם המכשיר החדש יושק כדגם חדש לחלוטין או שדרוג שיזכה לשם Mi4S. כך או כך, ישנן שמועות עקשות שנראה אותו כבר בתערוכת CES 2015 בתחילת חודש ינואר.

לפי המקור מדובר במכשיר גדול בעל מסך בגודל של בין 5.5 ל-6 אינץ’, לעומת 5 אינץ’ בדגם הנוכחי. העיצוב של ה-Xiaomi Mi5 ממשיך את הקו של החברה מהשנים האחרונות ודומה מאוד לזה של ה-Mi4, אמנם ניתן להבחין בבירור כי השוליים צרים משמעותית. מה שאומר שהמסך כנראה גדל מבלי להגדיל את מימדיו של המכשיר באופן ניכר.

לפי השמועות, מפרטו של Xiaomi Mi5 יהיה עצמתי במיוחד ויכלול מסך ברזולוציית 2K, ערכת שבבים Snapdragon 810 או Snapdragon 805 מבית קוואלקום וזיכרון פנימי 3GB RAM. הסיבה לחוסר הוודאות לגבי ערכת השבבים טמון בזמינות, הדיווחים האחרונים מספרים כי Snapdragon 810 תהיה מוכנה להגיע לשוק רק ברבעון השני של 2015 ואם Xiaomi תבחר לא להמתין, תאלץ להסתפק בדגם ה-805 ה”ותיק”.

דיווח של אתר DigiTimes מספר כי לפי מקורותיו בסין, יהיה ה-Xiaomi Mi5 בעל ציפוי של זכוכית ספיר למסך ה-5.7 אינץ’ שלו. עוד מוסיף האתר, שאם תבחר Xiaomi אכן לעשות שימוש בזכוכית ספיר, עלול הדבר לגרום לעיכוב במלאים, שכן אין ייצור מספק כיום של זכוכיות ספיר למסכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים