תמונות ראשונות של שלדת מכשיר הדגל Huawei Ascend P8 נחשפות ברשת

ניצנים ראשונים אודות מכשיר הדגל הבא של חברת Huawei הסינית מתחילים להגיע לרשת, כאשר תמונות שלדת המתכת של דגם ה-Ascend P8 נחשפות, לכאורה, על-ידי הבלוג הצרפתי NoWhereElse, שכבר ידע הדלפות מדויקות בעבר.

התמונות חושפות את שלדת המכשיר בלבד, כך שפרטים רבים אודות ה-Huawei Ascend P8 ישארו כרגע בגדר מיסתורין. ניתן לראות כי מדובר במכשיר בעל גזרה דקיקה במיוחד, זאת בהמשך לפועלה של החברה עם שני הדגמים האחרונים בסדרה. ה-Ascend P6 הציג עובי של 6.2 מ”מ בלבד, כאשר דגם ההמשך שהוצג השנה היה מעט עבה יותר והסתכם ב-6.5 מ”מ.

Huawei-Ascend-P8-Shell-side

על-גבי השלדה ניתן לראות שני חריצים, האחד עבור כרטיס ה-SIM ואילו השני עבור כרטיס הרחבת זיכרון מסוג MicroSD. ניתן להניח כי אם תבחר בכך, תוכל וואווי לשלב גם את האפשרות להזין שני כרטיסי SIM בחריצים אלו. לצד שני חריצים אלה ניתן לראות מקום לוסת השמע ומה שעשוי להיות כפתור ההפעלה\כיבוי של המכשיר. בדגם ה-P7 שמרה Huawei על כל הכפתורים בצד אחד ובהחלט ייתכן כי תמשיך בכך גם בדגם הבא. כפתור ההפעלה\כיבוי המוצג בתמונה, לעומת זה של ה-P7, עושה רושם ככפתור מאורך ולא עוד קטן ועגול.

קריאה נוספת: גאדג’טי מסקר – Huawei Ascend P7

בגב השלדה ניתן לראות את המצלמה, זו לא נראית שונה ממה שהוצג בדגם הנוכחי של החברה, אולם פלאש ה-LED מופיע כעת לצד המצלמה ולא מתחתיה. דגם ה-P7 הציע מצלמה ראשית בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל וללא נורית LED כפולה בשני צבעים, כך שיש עדיין לאן להתקדם.

Huawei-Ascend-P8-Shell-front

מפרטו של Huawei Ascend P8 עשוי לכלול מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p ולשלב את ערכת השבבים HiSilicon Kirin 930 עם מעבד מתומן ליבות. בעוד ניתן לצפות כי Huawei תציג את המכשיר החדש כבר בחודש מרץ במהלך תערוכת המובייל MWC 2015, הרי שחשיפתו של הדגם האחרון, Ascend P7, בחודש מאי, עשויה להעיד כי בחברה לא בהכרח יקדימו את השקתו של המכשיר החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים