סלקום משיקה חבילת טלויזיה חדשה ב-99 שקלים בחודש

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר (ב’) בת”א השיקה ספקית הסלולר סלקום באופן רשמי את שירות הטלויזיה Cellcom TV, המגיע בדמות ממיר היברידי עם אפשרות חיבור לאינטרנט שיעבוד במקביל לאפליקציות יעודיות לסמארטפונים וטאבלטים. ההשקה היום סימנה את הכניסה הראשונה לשוק הטלויזיה של חברת תקשורת במסגרת תמיכתו של משרד התקשורת ותאפשר את הגדלת התחרות בשוק הטלויזיה הנשלט כיום על-ידי החברות הוט ו-Yes.

באירוע ההשקה נאם שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן, שהביע את אכזבתו משוק הטלויזיה היום: “אזרחי מדינת ישראל שילמו ועדיין משלמים מחיר יקר מידי עבור חבילות הכבלים והלווין שהם צורכים, גם בהשוואה לכל מדינה מערבית אחרת בעולם. הציבור משלם הרבה מאוד כסף עבור עשרות ערוצים בהם הוא אינו באמת צופה”, אמר, והביע את התרגשותו מההישג החדש: “אני שמח ונרגש כי סלקום היא החברה הראשונה שקופצת למים ומשיקה את המוצר המרשים שלה בתחום הטלויזיה הרב ערוצית”.

Cellcom-TV-remote-3

יו”ר קבוצת סלקום, עמי אראל סיפר כי בניית השירות נערכה במשך כשלוש שנים בהן למדה החברה את השוק, השחקנים והלקוחות בו: “למדנו מה הלקוח רוצה ומה הוא לא רוצה – מה חשוב לו ומה מכריחים אותו לקחת, וכמה הוא מוכן לשלם”.

ההצעה של Cellcom TV

חבילת הטלויזיה Cellcom TV מגיעה בראש ובראשונה לסלון הביתי דרך ממיר היברידי המציע מגוון רחב של תכנים. ניתן לצפות בשידורי טלויזיה ישירים דרך שילוב מובנה של אנטנה המספקת את שידורי הערוצים הבסיסיים הקיימים כיום בעידן+ (ערוצים 1, 2, 9, 10 וערוץ הכנסת), זאת לצד ספריית תוכן VOD רחבת היקף, תכני ספורט, תכני ילדים, תכני מבוגרים, מוסיקה ותכנים מהאינטרנט.

Cellcom-TV-1

לשם בניית ספריית ה-VOD נכנסה סלקום להסכמים עם ספקי תוכן גדולים בישראל ומחוצה לה, כך שתכנים מאמזון, נטפליקס (כתום הוא השחור החדש), AMC (שובר שורות) ועוד רבים אחרים יהוו חלק מהחבילה שמציעה החברה, זאת לצד תכנים רבים ומגוונים לילדים הכוללים סדרות, קלטות ילדים וסרטים, תכני ספורט מגוונים הכוללים תפריט נפרד המציע שידורי תכניות בשידור חי באיכות Full HD 1080p ותכניות מוקלטות לצפיה מאוחרת.

Cellcom-TV-content-kids

מנהל התכניות (EPG) שבנתה סלקום לשירות מציג מידע על התכניות והסרטים כפי שאנו רגילים לראות בשירותים הקיימים כיום בכבלים ובלווין, אולם החברה הוסיפה גם אפשרויות נוספות: הקלטת תכנים לצפיה מאוחרת, צפיה מהתחלה בתכנים שהחלו לפני זמן מה וגם אפשרות לברור בין התכניות בלוח השידורים הרציף ב-VOD ולהציגם באותו רגע, במקום, נניח, בעוד 3 שעות, אז מופיע השידור שלהם.

Cellcom-TV-2

זוהי גישה חדשה של צפיה בטלויזיה המשלבת בין הצגת תכנים בשידור רציף דרך שירותי VOD, ממש כפי שמוצגים כיום תכנים בערוצי סרטים בכבלים ובלווין. בדרכה של סלקום ניתן להתיישב על הספה ולצפות בתוכן המשודר באותו רגע, או לגלול קדימה ולראות סרט שיופיע בשידור הרציף רק בעוד מספר שעות – שידורים חיים של משחקי כדורגל עדיין אי אפשר להקדים.

הצעה גדולה במחיר נמוך

כל התכנים שמציעה סלקום בחבילת הטלויזיה אינם דורשים בתשלום נוסף, זאת פרט לערוצי המבוגרים, שיוקרנו רק החל מהשעה 22:00 בלילה. בנוסף, מציעה סלקום את כלל התכנים גם דרך מכשירים ניידים באפליקציות שבנתה עבור סמארטפונים וטאבלטים מבוססי מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד.

Cellcom-TV-content-ipad

נציין כי בדרכים, בעוד ניתן להשתמש בחבילת הגלישה הסלולרית בצפיה בטלויזיה במכשירים ניידים, תהיה צריכה של הרבה יותר דאטה העשויה לדרוש הגדלת נפח חבילת הגלישה. בסלקום הבטיחו לנו כי יספקו מענה לנושא דרך חבילות דאטה חדשות שיושקו בעתיד, אולם מחירים או נפחים לא צויינו בשלב זה.

עבור חבילת הטלויזיה של סלקום ישלמו הלקוחות 99 שקלים לחודש, כאשר ממיר מקליט יגיע כחלק מהחבילה ללא עלות נוספת, ככל הנראה במודל השכרה\השאלה.

תחילתה של מהפכה חדשה

סלקום היא חלוצה בתחום, אמנם החברה אינה היחידה שקורצת לשוק הטלויזיה, כאשר חברת פרטנר הציגה שירות הזרמת תוכן למכשירים ניידים לפני מספר חדשים. במקרה של פרטנר (ושירות דומה שהוצע על-ידי Yes) לא מדובר היה בשירות טלויזיה מלא, אלא בכמות ערוצים מוגבלת ובמכשירים ניידים בלבד בשלב זה.

חברה נוספת העשויה להיכנס לתחום הינה גולן טלקום. בראיון לתכנית ה-50 של גאדג’טי משדר ממאי 2013, הצהיר מיכאל גולן כי במידה והרגולטור (משרד התקשורת) יאפשר כניסתם של מתחרים חדשים לשוק, בחברה בהחלט מתכוונים לשקול מהלך גם בתחום זה.

כעת, כשסלקום הרימה את הכפפה והפכה לראשונה להציע שירות מתחרה לכבלים והלווין, נמצאת בידיהן של גולן טלקום וחברות אחרות בשוק התקשורת להגביר את התחרות בשוק על ידי הגדלת כמות השחקניות בו, ממש כפי שקרה בשוק הסלולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים