אפליקציית Partners הישראלית תעזור לכם למצוא שותפים לפעילויות שונות

ישנם לא מעט מקרים בהם אנו מעוניינים לבצע פעילות מסוימת, אך למרבה הצער אנחנו לא מוצאים את החבר המתאים שירצה להצטרף להרפתקה. בדיוק לשם כך פותחה אפליקציה ישראלית חדשה, Partners שמה, המנסה להפגיש בין אנשים בעלי תחומי עניין דומים אשר מחפשים פרטנרים שיוכלו להצטרף אליהם לפעילויות שונות.

נכון לעכשיו כוללת האפליקציה יותר מ-1,300 פעילויות שונות עבורן ניתן לחפש שותפים: החל מאימוני כושר, דרך בילויים ועד למציאת דירה או הקמת עסק יחדיו. מה שמייחד את האפליקציה הוא השימוש בתגית “#”, ממש כפי שנהוג ברשתות החברתיות, ובכך – ניתן לאתר די בקלות אנשים בעלי תחומי עניין דומים לאלו שלנו. השיטה עובדת כמובן גם בכיוון השני: בעת יצירת הפרופיל יבחר כל משתמש את התגיות המתארות את מבוקשו.

בכדי לשמור על פשטות, תהליך מציאת השותפים מורכב משלושה שלבים היררכיים. תחילה יש לבצע חיפוש המתבסס על תחומי עניין ועיסוק, ולאחר מכן פשוט לבחור את הפרטנר האידיאלי מתוך תוצאות החיפוש – אלו מסודרות לפי מיקום גאוגרפי, בהתאם למיקומו הנוכחי של המבקש. החלק השלישי הוא יצירת קשר עם המשתמש שנראה מתאים, וזאת באמצעות צ’אט מובנה הקיים באפליקציה.

מציאת שותף

את האפליקציה השיק עו”ד נאור גוילי, אליו חברו עו”ד דנה לוינסון ועו”ד חנה סנבטה, בעקבות צורך אישי שפקד אותו בעת מעבר לעיר חדשה. “הרעיון של אפליקציית Partners נולד מתוך צורך שחוויתי באופן אישי כשעברתי לתל אביב והייתי צריך להתאקלם מבחינה חברתית. חיפשתי דרך קלה להכיר חבר’ה בגילי כדי לעשות איתם דברים שאני אוהב: ים, מסיבות וכושר”, סיפר גוילי לגאדג’טי. “מהר מאוד הבנתי שזה לא פשוט. לא היה לי ברור איך בעולם כל-כך מתקדם אין אפליקציה שבצורה פשוטה מגלה לי על אנשים שנמצאים בסביבה ומחפשים את אותם דברים”.

גוילי הסביר כי הייחודיות של האפליקציה טמונה ברוח השונה שלה לעומת שירותים דומים: “רוב האפליקציות שקשורות להיכרויות מדברות על דייטינג. האפליקציה שלנו היא מנוע חיפוש לשותפים לכל פעילות שהיא, והיא מבוססת על פשטות. מחפשים ומיד מוצאים אנשים מהסביבה”.

לבסוף סיפר גוילי על התגובות של המשתמשים ל-Partners. “יש תגובות מדהימות. כל אחד שרואה את האפליקציה מאוד מתלהב ומבין מיד למה צריך את זה ומתחבר לרעיון. האפליקציה עלתה לאוויר רק לפני כשבועיים ויש כבר מאות הורדות. אמנם בשביל הפרטיות של המשתמשים אין לנו מעקב על ההתאמות שנמצאו אבל בתוך הזמן הקצר הגענו למעל 5,000 הודעות שעברו במערכת”.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים