הערכות: HTC תחשוף בברצלונה שלוש גרסאות של סמארטפון הדגל

בסוף השבוע החלה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC בהפצת הזמנות לאירוע הכרזה שתערוך ב-1 במרץ, יממה אחת לפני פתיחתה הרשמית של תערוכת MWC 2015 בברצלונה. זמן קצר לאחר משלוח ההזמנות החלו להופיע ברשת גם לא מעט הערכות על מהות האירוע, כאשר המשמעותית שבהן היא זו של המדליף upleaks@.

לטענתו של המקור האמין, כך לפחות משתמע מהציוץ הקצרצר שלו בטוויטר, HTC תחשוף בברצלונה את סמארטפון הדגל החדש שלה, יורשו של One M8, בשלוש גרסאות. אף שהדבר איננו אופייני ליצרנית הטיוואנית, אין אנו מופתעים מדבריו של המדליף: כבר בנובמבר צצו שמועות על כך שבחברה מתכננים להשיק כמה גרסאות של המכשיר בעל שם הקוד HTC Hima, ביניהן גרסת פאבלט וגרסה מוזלת.

מפת הדרכים של החברה שדלפה לרשת בתחילת דצמבר השלימה את התמונה. בין כל 30 המכשירים שהופיעו ברשימה ניתן היה למנות את HTC Hima עצמו (כולל גרסת Windows Phone), את Hima Ultra ואת Hima Ace. לא ניתן לומר בודאות אילו דגמים יוצגו בברצלונה, אך בפני החברה ניצבות לא מעט אפשרויות.

באותה רשימה מודלפת לא הופיע אמנם מוצר לביש, אך בציוץ שפורסם הלילה רומז המדליף גם על הכרזתו של אחד כזה באותו אירוע. ייתכן מאד שמדובר בתוצר ראשון של שיתוף הפעולה שרקמה החברה לאחרונה עם יצרנית ציוד הספורט האמריקנית Under Armour.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים