הודלפו: Moto G Titan ו-Moto E Styx רענון לסמארטפונים מבית מוטורולה

בעיני רבים סדרת Moto G מהווה אמת מידה לסמארטפונים בשוק הביניים. המכשיר המקורי הפך לדגם הנמכר ביותר של מוטורולה, ומזה כחצי שנה את נתח השוק שצבר מגדילים שני דגמים נפרדים, ה-Moto G החדש ו-Moto E המיועד לשוק הנמוך. עתה חושף אתר החנות המקוונת הבריטית, Argos, כי יחד עם עדכון המכשירים לאנדרואיד 5.0 Lollipop שניהם יזכו בנוסף לשדרוג חומרה עם גרסאות דגם חדשות המכונות – Moto G Titan ו-Moto E Styx.

ממה שאנו יכולים להסיק, עיקרו של השדרוג לאשפר בדגמים תמיכה ברשתות דור רביעי LTE. על פי המידע באתר, ה-Moto G Titan יהיה זהה ל-Moto G דגם 2014 מכל הבחינות מלבד המשקל. המסך ישאר בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית HD 720P, כך גם נפח הזכרון המובנה ורזולוציית המצלמה. את התוספת בת השישה גרם ייתכן וניתן לייחס לשדרוג אפשרי לערכת השבבים Snapdragon 410, אם כי השדרוג לא בהכרח נחוץ, שכן גם שבב Snapdragon 400, בו מצוייד הדגם הנוכחי, בעל גרסה עם מודם התומך בקישוריות LTE בקטגוריה 4.

באשר לגרסתו החדשה של ה-Moto E, שדרוג ערכת השבבים יהיה הכרחי על מנת לאפשר תמיכה ברשתות דור רביעי. הדגם הנוכחי מצוייד, כזכור, בערכת השבבים Snapdragon 200 עם שתי ליבות Cortex A7 הפועלות בתדר 1.2GHz לצד מאיץ גרפי מסוג Adreno 302 ורכיב רדיו המוגבל לתקשורת 3G. ב-Moto E Styx, סביר להניח, ישולב שבב ה-Snapdragon 210 הכולל ארבע ליבות Cortex A7, מאיץ גרפי חזק יותר מסוג Adreno 304, וחשוב מכל, רכיב תקשורת מסדרת Gobi 4000 של קוואלקום הכולל תמיכה ברשתות LTE.

אתר Argos חושף בנוסף את מחירי הדגמים החדשים ובעוד מחירו של ה-Moto E Styx, באופן שאינו מפתיע, מעט גבוה מהדגם הנוכחי, עם 110 ליש”ט לעומת כ-90 ליש”ט, מחירו הצפוי של ה-Moto G Titan מעלה תמיהה מסויימת. כפי שמציין המידע באתר, מחירו יעמוד על 159.95 ליש”ט, 20 ליש”ט פחות מהמחיר בו מוצע ה-Moto G בגרסתו הנוכחית. יש עם זאת לציין כי מדובר במחיר זהה למחיר בו מצועת כעת גרסת ה-4G של ה-Moto G המקורי, מה שכפי הנראה מצביע על הפסקת היצע הדגם באתר והוזלת מחירו של ה-Moto G.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים