הוכרז: Oppo U3 – פאבלט מעניין גם ללא זום אופטי

לפני מספר ימים דיווחנו על השקתו הקרבה של פאבלט חדש מבית היצרנית הסינית, Oppo, אשר תכונתו הבולטת צריכה הייתה להיות מצלמת 13MP עם תמיכה בזום אופטי 4X. כעת חשפה החברה את המכשיר רשמית וסופית, ובעוד שאכן מדובר בפאבלט מרשים למדי עבור השוק הבינוני – גבוה, זום אופטי, כפי שודאי כבר הסקתם, הוא לא כולל.

עם זאת, השמועות אודות פונקציית הזום האופטי לא היו חסרות בסיס. המכשיר אכן מציע אפשרות להגדיל את אובייקט הצילום לערך עד פי ארבע מגודלו המקורי, אך לא באמצעות שימוש בעדשה בעלת מרחק מוקד משתנה, אלא באמצעות מנוע עיבוד התמונה,2.0 Pure Image, אשר הוצג לראשונה ב-Oppo Find 7. זה כזכור, מאפשר לתפור יחדיו מספר תצלומים עוקבים לתמונה אחת ברזולוציית 50MP. יישום הפונקציה ב- Find 7 הוכיח עצמו כמוצלח למדי, והיות והפאבלט החדש כולל את אותו חיישן מצלמה – IMX214 מבית סוני, יש לשער כי גם כאן היא תהווה חלופה דיגיטלית לא רעה לזום מבוסס עדשה.

Oppo-U3-sidesבאשר למפרטו הטכני, החשיפה הרשמית לא הוסיפה רבות לדיווחים הקודמים. מסך המכשיר מגיע בגודל אלכסוני 5.9 אינץ’ וברזולוציית 1080p. המעבד הינו מסוג Mediatek MT6752 עם שמונה ליבות בתדר 1.7GHz ותמיכה בארכיטקטורת 64 ביט. לצידו פועל זכרון RAM, שנפחו 2GB, בעוד נפח האחסון המובנה עומד על 16GB עם אפשרות להרחבה. הסוללה מגיעה בקיבולת 3000mAh ותומכת בטעינה מהירה המספקת כ-75 אחוזי טעינה תוך 30 דקות בלבד. לבסוף ובהתאם למידע קודם, כולל המכשיר מצלמה קדמית ברזולוציית 5MP עם עדשה לצילום בזווית רחבה ולצידה פלאש LED.

במשקל 195 גרם ומימדים פיזיים העומדים על 156.8x 81×8 מ”מ מדובר, שלא במפתיע, במכשיר גדול למדי. עם תבנית מסוגננת אופנתית בגבו, המצלמה האיכותית מלפנים ואף אפשרות להצמיד למכשיר כדור דמוי פרווה לאחזיה בטוחה יותר, ב-Oppo, ללא ספק, מיעדים את ה-U3 לקהל הנשי. צעד הגיוני לטעמינו, שכן בעיית הנשיאה הברורה הנובעת ממימדיו הפיזיים איננה כה חמורה כאשר מניחים את המכשיר בארנק במקום בכיס המכנסיים.

המכשיר יתמוך בקישוריות דור רביעי LTE בשני כרטיסי SIM ויושק עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4.4 KitKat עם ממשק המשתמש Color OS בגרסת 2.0.1. לצערינו, את מועד ההשקה, מידע אודות זמינותו עבור השווקים השונים או את מחירו של המכשיר, נכון לעכשיו, בחרו בחברה שלא לציין.

Oppo-U3-1


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים