סמנו ביומנים: Huawei תערוך מסיבת עיתונאים ב-1 במרץ לקראת MWC 2015

תערוכת המובייל העולמית, MWC 2015, תחל ב-2 במרץ וכמיטב המסורת מיטב היצרניות יערכו מסיבות עיתונאים יום לפני תחילת התערוכה, ובמהלכן יחשפו את מכשיריהן החדשים. הערב החלה חברת Huawei, יצרנית הסלולר הסינית שנחשבת גם לאחת הגדולות בעולם, בהפצת ההזמנות למסיבת עיתונאים שתערוך ב-1 במרץ.

עם ההזמנות ששלחה וואווי לעיתונאים נכתב לגבי ההכרזות באירוע: “הפתעות שיאפשרו לך לשחרר את חלומתיך לחופשי”. לנו ה”רמז” הזה לא אומר הרבה לגבי מה שתראה החברה במהלך האירוע. לפי השמועות, ישנו סיכוי שנראה את ה-Huawei Ascend P8, סמארטפון הדגל החדש של החברה. ההדלפות שהיו עד כה הציגו גוף דקיק עשוי מתכת ומבחינת מפרט יכלול מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p וישלב את ערכת השבבים HiSilicon Kirin 930 עם מעבד מתומן ליבות.

gsmarena_001שמועות אחרות שצצו ברשת גורסות שוואווי תוותר על מותג “Ascend” עם מכשיריה החדשים. המהלך אמור להיות משמעותי עבור החברה ותערוכת MWC היא במה מעולה להכרזה כזו.

חברת Huawei מצטרפת עם מסיבת העיתונאים שלה לחברת HTC, שכבר הכריזה על אירוע שיערך ב-1 במרץ. סמסונג, סוני ושאר היצרניות המובילות צפויות גם הן להכריז על מסיבות עיתונאים חגיגיות בזמן הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים