עכשיו בישראל: יורוקום משיקה את Lumia 735 עם מצלמת סלפי איכותית

לומיה 735 – יעודכן לווינדוס 10

יורוקום משיקה בישראל את Lumia 735, סמארטפון לשוק הביניים ובין המכשירים הראשונים שנוחתים בארץ מאז שמיקרוסופט החליטה לוותר על שם המותג של חברת נוקיה. הסמארטפון, שהוכרז בחודש ספטמבר 2014 במהלך תערוכת IFA, הצליח להרשים אותנו כמכשיר שוק ביניים איכותי עם דגש על יכולות צילום מתקדמות, במיוחד בגזרת הסלפי.

מבחינת עיצוב, Lumia 735 שומר על אותו קו מוכר וצבעוני מימיה של נוקיה. לפי ההתנסות הקצרה שלנו איתו בתערוכת IFA, מדובר במכשיר בעל איכות בנייה גבוהה ופרופיל דק יחסית (8.9 מ”מ) שהופך את האחיזה קלה ונוחה. המפרט הטכני ממוצע ביחס לשוק אליו הוא מיועד, אך מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 תמיד ידעה לפעול כמו שצריך על מכשירים כאלו. הוא כולל מסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית HD 720p,  ערכת השבבים Snapdragon 400 עם מעבד מרובע ליבות 1.2Ghz, זיכרון פנימי 1GB RAM, נפח אחסון מובנה בנפח 8GB עם אפשרות הרחבה (עד 128GB), תמיכה ברשתות דור 4 מסוג LTE וסוללת 2220mAh.

nokia-lumia-730-1Lumia 735 מנסה להביא יכולות צילום מתקדמות לשוק הביניים, תחום שלא זוכה להרבה תשומת לב בקטגוריה. מעל הכל מתמקד המכשיר בצילום סלפי עם מצלמת 5 מגה-פיקסל הממוקמת בחזית עם אורך מוקד 24 מ”מ שיאפשר צילום קבוצתי בזווית רחבה. מפתח הצמצם של המצלמה הקדמית עומד על f/2.4. המצלמה האחורית של המכשיר אמורה לתת ביצועים טובים גם כן עם עדשה תוצרת Zeiss הגרמנית, חיישן ברזולוציית 6.7 מגה פיקסל, אורך מוקד של 26 מ”מ ומפתח צמצם f/1.9. כמו כן כוללת המצלמה גם פלאש LED, פוקוס אוטומטי וזום דיגיטלי עד פי 4.

סמארטפון ה-Lumia 735 זמין כעת בישראל בצבעים שחור ולבן ובמחיר של 1,849 ש”ח. זהו תג מחיר לא רע בעבור מכשיר שוק ביניים, אולם הבעיה היא שישנן בשוק המקומי כמה אלטרנטיבות לא רעות (אם כי בגזרת האנדרואיד) שיהיו לא פחות אטרקטיביות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים