כשטכנולוגיה וביטוח נפגשים: ביטוח רכב ב-2015

הטכנולוגיה לא פוסחת על אף חלקה בחיי היום יום, החל מפיתוחים מתקדמים לרכבים, דרך מוצרים המשפרים את איכות החיים ועד טכנולוגיה המייצרת חיסכון בתשלומים הקבועים, בין היתר בתשלומי הביטוח.

נדמה כי הטכנולוגיה פרצה לחיינו ביום בהיר אחד ומאז ועד היום, היא ממשיכה לצמוח ולהתפתח, תוך שהיא שולחת זרועות לכל תחומי החיים. היא התחילה במחשבים שהפכו למוצר בסיסי בכל בית אב, המשיכה אל חיבור ישיר לרשת האינטרנט, פיתוח אפליקציות המהוות מקור כוח וידע עבור כל אדם וכמעט בכל תחומי החיים החל מתרבות ופנאי, דרך הרפואה ומה שביניהם.

אין ספק כי הטכנולוגיה מאפשרת לכל אדם לחוות את חייו באופן מיטיב יותר מימים עברו, תוך חיסכון משמעותי בהוצאות היום יום, בין אם אלו הן אפליקציות המעניקות הנחות ברשתות ספציפיות לבין אם זוהי טכנולוגיה המאפשרת חיסכון מהותי בהוצאות הרכב בכלל לצד הוצאות הביטוח בפרט.

ביטוחים לכל נהג

כל נהג המחזיק ברכב, מחויב ברכישת ביטוח רכב חובה ונתון לשיקול דעתו האם להרחיב את פוליסות הביטוח ולרכוש במקביל ביטוח צד ג’ וביטוח מקיף. בישראל של שנת 2015 קיימות חברות ביטוח רבות המעניקות לצרכן הישראלי פוליסות מגוונות במחירים משתנים, בהתאם לגיל הנהג, הרקורד משנים עברו, מספר שנות רשיון הנהיגה ועוד.

מחירי הפוליסות בין חברות הביטוח אינם זהים, כך שסקר שוק מוקפד מאפשר לכל נהג לאתר את הפוליסה המתאימה לו באופן אישי, הן מבחינת היקפי הכיסויים והן מבחינת העלויות. אם עד היום הוענקו מחירי הביטוח בהתאם לנתונים נוכחיים ונתוני העבר, הרי שכיום ניתן להוזיל משמעותית את עלויות הביטוח בהתאם לנהיגה הזהירה אותה מפגין הנהג בהווה.

הכירו את AIG SAFE DRIVE

AIG, חברת הביטוח המוכרת והמובילה בישראל, מחוללת מהפכה בתחום הביטוחים באמצעות AIG SAFE DRIVE. ה-SAFE DRIVE פועל באמצעות טכנולוגיה חדישה ומתקדמת, המאפשרת לחברת הביטוח לבחון את זהירות הנהיגה על ידי רכיב חכם המותקן ברכב ומנטר בכל זמן נתון את התנהגות הנהיגה של המבוטח. רכיב זה עשוי להשתלם במיוחד לנהגים חדשים, אשר ככלל עלות הפוליסה שלהם גבוהה יותר.

AIG-Safe-Drive-imageהרכיב “אוסף” במהלך הנהיגה את הנתונים הרלוונטיים ואלו מעידים על נהיגה בטוחה וזהירה, בין היתר: תאוצת הרכב, בלימות פתאומיות או הדרגתיות, מהירות הנהיגה בכבישים עירוניים ובין עירוניים ואף ביצוע פניות חדות או שגרתיות.

איסוף סף הנתונים המתבקשים לצד עמידה בכללי ונתוני הזהירות אותם קבעה חברת הביטוח, הם שיאפשרו לנהג לחסוך בעלויות הביטוח ולרכוש פוליסות במחירים נמוכים משמעותית, בהתאם לזהירות אותה מפגין הנהג.

חרגתם מהמהירות המותרת? הרכיב החכם יזהה זאת ותוכלו לבקשתכם לקבל התראת SMS היישר למכשיר הטלפון הסלולארי שברשותכם. התראות נוספות, ינתנו באשר לאירועים חריגים לרבות רכב מונע שאינו בתנועה מעל לזמן סביר ועוד.

לסיכום – הטכנולוגיה הגיעה ותפסה את מקומה בענף הביטוח והיא זו המאפשרת לכל נהג שנמצא זהיר בנהיגתו, לרכוש פוליסות ביטוח במחירים משתלמים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים