רפורמת השוק הסיטונאי יוצאת לדרך עם מבצע 100 מגה ב-100 שקלים של 012

רפורמה גדולה נוספת בשוק התקשורת יוצאת היום (ג’, 17.2.2015) לדרך כאשר ספקיות האינטרנט הקווי יוכלו להציע חבילה משולבת הכוללת ספק ותשתית בתשלום יחיד לגורם אחד בלבד ולא בהצעה המשלבת את שני הגורמים באופן נפרד כפי שהיה עד כה. רפורמת השוק הסיטונאי (או הפס הרחב) תאפשר לספקי האינטרנט להחכיר מספקיות תשתית האינטרנט בזק והוט, ובצורה זו, כך מקווים במשרד התקשורת, יציגו ספקיות אינטרנט מחירים אטרקטיביים יותר שיורידו משמעותית את המחיר הממוצע אותו משלמים כיום עבור הגישה לרשת.

012-LOGOהראשונה להכריז על תכנית חדשה הכוללת ספק ותשתית בחבילה אחת הינה חברת 012 מבית פרטנר. החברה יצאה היום במבצע לרגל השקת רפורמת השוק הסיטונאי ומציעה תכנית גלישה ביתית במהירות הורדה של 20-100 מגה (ביטים לשניה) והעלאה של 3 מגה במחיר של 100 שקלים בחודש עבור תשתית וספק גם יחד. חבילה נוספת אותה מציעה החברה תציע מהירות גלישה בהורדה של 15 מגה (ביטים לשניה) והעלאה של 0.8 מגה במחיר של 89 שקלים בחודש עבור תשתית וספק.

שתי החבילות מוצעות במחיר המיוחד למשך שנה בלבד, לאחר מכן תקפיץ החברה את המחיר ל-120 שקלים בחודש עבור חבילת ה-100 מגה ול-109 שקלים בחודש עבור חבילת ה-15 מגה. בחברה מציינים כי בתום שנה יחויבו לקוחות שאין בבעלותם ציוד קצה (מודם-נתב) מתאים המשמש לצורך החיבור לאינטרנט, יחויבו במחיר של 9.90 שקלים בחודש עבורו.

באתר 012 מציינת החברה כי רפורמת השוק הסיטונאי הוסדרה בשלב זה רק דרך קווי DSL, כלומר שבזק תהיה ההצעה היחידה לתשתית. הסיבה לכך היא שהמחירים המפוקחים בהם תוכל חברת HOT להחכיר את תשתית האינטרנט שלה עבור ספקיות האינטרנט טרם נקבעו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים