חושבת על דור העתיד: גוגל תשיק גרסת YouTube מותאמת לילדים

בתקופה שבה הטכנולוגיה נמצאת בשיאה, פעוט אשר שקוע במכשיר הסמארטפון שברשותו, כבר הפך לנוף יומיומי שכיח. למגמת צניחת הגיל הממוצע של צורכי המכשירים החכמים, מצטרפת חברת גוגל, שעתידה לחשוף את כוונתה להשיק גרסה מותאמת לצעירים של אפליקציית יוטיוב אשר בבעלותה תחת השם Youtube Kids.

בתמונה שפורסמה באתר USA Today, שהיה הראשון לדווח על הנושא, ניתן לראות כי גוגל התאימה את ממשק האפליקציה במיוחד לגיל הרך, כאשר עיצבה אותה בסגנון מצועצע ומרווח. את הטקסט ששולב במסך הראשי, הגדילה גוגל במיוחד כדי להקל על הצעירים בשל יכולות הקריאה המוגבלות שלהם. במבט נוסף, נוכל להבחין בשלל סדרות ילדים המוצעות לצפיה תחת קטגוריית הסדרות. קיימים עוד שלושה אייקונים בצמרת המסך, אך מטרתם טרם ידועה לנו.

מקור: USA Today
מקור: USA Today

בהמשך לדיווח, מוזכרת גם תכונה ייחודית, אשר מתיימרת להפוך את פעולת חיפוש התכנים לקלה יותר עבור ילדים. היכולת המעניינת היא למעשה חיפוש קולי המותאם במיוחד עבור יכולות הביטוי בגיל הצעיר. מלבד לחיפוש הקולי המותאם, נמסר גם כי מתכננת גוגל להציע גרסה נטולת פרסומות לאפליקציה המיוחדת, שתכלול גם אפשרויות לפעילות ללא חיבור לרשת והגדרות הורים מורחבות, אותה יהיה ניתן לרכוש במנוי של כ-4.99 דולרים לחודש.

השמועה שגוגל תציע תכנים עבור הקהל הצעיר עשתה את דרכה לרשת בשנה האחרונה, כשפורסם מידע לגבי רכישתו של צוות פיתוח שעוסק באפליקציות ידידותיות לילדים ע”י גוגל. סימן נוסף היה שאלון שפרסם המגזין BuzzFeed, שבדק את עניינם של אנשים לגבי אפליקציית יוטיוב מותאמת לילדים.

לפי USA Today, אפליקציית יוטיוב לילדים תשוחרר ב-23 בפברואר (ב’), עבור משתמשים בפלטפורמת האנדרואיד בלבד, מידע לגבי גרסה למכשירי אפל טרם פורסם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים