הודלף: Lumia 640 – סמארטפון שוק נמוך נוסף מבית מיקרוסופט

חברת מיקרוסופט צפויה לחשוף בתערוכת המובייל העולמית, MWC 2015, מספר סמארטפונים חדשים לסדרת לומיה המריצים את מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 ואולי אפילו מכשיר מבוסס Windows 10. אנחנו מאוד סקרנים לראות סמארטפון דגל חדש מריץ ווינדוס פון, כזה לא הושק כמעט שנה, אבל בינתיים אנחנו נאלצים להסתפק בהדלפות של מכשירי שוק בינוני נמוך. הפעם מדובר בדגם ה-Lumia 640, שעבר אישור של משרד התקשורת הברזילאי לקראת השקה.

יחד עם האישור נחשף גם חלק מהמפרט של סמארטפון ה-Lumia 640 והוא יכלול: קישוריות WiFi ובלוטות’ 4.0, תמיכה בסים כפול, תמיכה בשידורי טלוויזיה דיגיטליים, תמיכה ברשתות HSDPA+ וסוללת 2,500mAh. המכשיר הוא ככל הנראה יורש של סמארטפון ה-Lumia 630 שהוכרז לפני כמעט שנה לצד דגם נוסף, Lumia 635, עם קישורית LTE. סביר להניח שגם את דגם ה-Lumia 645 נראה עם קישורית LTE.

The-Microsoft-Lumia-640-gets-a-seal-of-approval-in-Brazilלפי השמועות עד כה, נראה שמיקרוסופט תגיע לתערוכת MWC 2015 חמושה במספר מכשירי שוק נמוך עד בינוני. אנחנו מאוד מקווים שנזכה להפתעה ונראה מכשיר דגל, אך הגיוני שהחברה תמתין עם אחד כזה לשחרור מערכת ההפעלה Windows 10 לסמארטפונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים