מעט צבע לא יזיק: גוגל בוחנת עיצוב צבעוני למנוע החיפוש

לאחר שנים של אחדות בחוויית החיפוש במובייל וחשיפתה והפצתה של שפת העיצוב הצבעונית Material Design בכנס ה-I/O של החברה בשנה שעברה, מתבקש יהיה רענון קל לכלי החיפוש הנפוץ ביותר בכל העולם. אז הנה זה הגיע, לפחות בערך, לאחר שהחלה גוגל לבחון אלמנט חדש, אשר יצבע את שולי כרטיסיות תוצאות החיפוש, ויעניק חוויית חיפוש צבעונית יותר.

לאחרונה, נראה כי גוגל בוחנת שינויים קלים בממשק, כמו למשל אלו שצצו באפליקציית האנדרואיד של הרשת החברתית ּ+Google בשבוע שעבר. בהמשך למגמת החידושים, מנסה גוגל להפיח מעט אור בעיצוב המסורתי של מנוע החיפוש, שנשאר ללא שינוי במשך זמן רב. כרגע אין לדעת אם יישארו הצבעים במסגרת כלי החיפוש במכשירים ניידים, אך נחמד לדעת כי גוגל לא נטשה מאחור אפשרות לשדרוגים עיצוביים עבור מנוע החיפוש.

מקור: Android Police
מקור: Android Police

באופן דומה לשיטה שעליה מושתת שירות Google Now, נראה כי גוגל מתכוונת לבצע הסבה של תוצאות החיפוש לכרטיסיות בודדות, מה שבאופן הגיוני, יקטין את כמות המידע המופיע בזמן אמת על המסך. מסקרן יהיה לדעת מה עתידו של הניסיון החביב של גוגל לצבוע מעט את תוצאות החיפוש (שקיים עתה רק בפלטפורמת האנדרואיד במכשירים בודדים בלבד), ואולי אפילו נזכה לשדרוג משמעותי יותר לעיצובו של כלי החיפוש שהפך לברירת מחדל בקרב מרבית העולם הטכנולוגיה כיום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים