מפתח הצליח להציג התראות iPhone על גבי שעון Moto 360

פלטפורמת המחשוב הלביש של גוגל, Android Wear, מיועדת היום בעיקר לשעונים חכמים ומתממשקת בצורה מושלמת עם סמארטפונים המריצים את מערכת ההפעלה למובייל של החברה, אנדרואיד. מה לגבי המשתמשים הרבים של האייפון על דורותיו השונים? הם לא צפויים לקבל תמיכה לשעוני ה-Android Wear בקרוב, אבל ההגבלה של גוגל לא תעצור מפתח חרוץ.

המפתח הצליח למצוא פריצה המאפשרת הצגה של התראות ממכשיר ה-iPhone של אפל על גבי שעון ה-Moto 360 מבית מוטורולה שמריץ את Android Wear. המפתח לא חשף את הפרטים המלאים כיצד הצליח להפעיל את הצגת ההתראות, אבל לטענתו אין צורך לפרוץ את ה-iPhone או לבצע Root לשעון כפי שהוא מציג בסרטון שפרסם (למטה).

חשוב לציין, מכיוון שהתמיכה אינה רשמית על ידי גוגל, השימוש ב-Google Now לא יעבוד. כמו כן, גם התמיכה באפליקציות צד שלישי לא קיימת. כל שתוכלו לעשות הוא לקבל את ההתראות ישירות אל הזרוע. אנחנו מקווים שגוגל תאפשר תמיכה ב-Android Wear עם מערכות הפעלה אחרות, החברה לא שללה זאת בעבר, אך הרצון להשאיר משתמשים במערכת האקולוגית שלה יכול להיות מה שימנע זאת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים