וידאו טיזר: HTC מבטיחה שיפור ברמקולים הסטריאופוניים

ארבעה ימים נותרו עד לחשיפתו של סמארטפון הדגל החדש מבית HTC הטיוואנית, והמתח רק הולך וגובר. בניגוד לשנה שעברה, אז הרעיפה החברה קטעי וידאו ורמזים רבים ברחבי הרשתות החברתיות, הפעם נוקטים הטיוואנים בגישה שקטה ומסתורית יותר, כשרק אתמול פורסם וידאו טיזר ראשון לקראת אירוע ההכרזה בברצלונה.

קטע הוידאו פורסם בעמוד הטוויטר האירי של החברה בצמוד למשפט “Get your hands on bigger boom” (בתרגום חופשי: הניחו את ידיכם על ‘בום’ גדול יותר). באמצעות המילה בום, מתייחסת כמובן החברה לרמקולי BoomSound הסטריאופוניים ששילבה בשני מכשירי הדגל הקודמים שלה. גם הוידאו עצמו מתייחס לרמקולים ולמעין ”הגדלה” שלהם.

אין זה מחייב שבדבריה מתכוונת HTC להגדלה פיזית של הרמקולים, שכן סביר יותר שמטרת הוידאו לספר לנו על שיפור מסוים בטכנולוגיית השמע. השמועות על שילוב טכנולוגיה מבית יצרנית מוצרי האודיו Bose נגוזו אמנם במהלך הימים האחרונים, אך הם הוחלפו בטענות להטמעתה של טכנולוגיית האודיו Dolby 5.1 בזוג הרמקולים עמם יגיע מכשיר הדגל One M9.

בעודנו צופים בקטע הוידאו הקצרצר, המדליף העולה upleaks@ מפרסם תמונת יח”צ נוספת, זו מציגה את אותו מכשיר שחשף האתר הגרמני MobileGeeks ביום ראשון. עם זאת, החברים ב-PhoneArena סיפרו היום על כיסויים מעניינים שהתגלו באתר האינטרנט של יצרנית האביזרים הפופולארית ספיג’ן (Spigen). הכיסויים, שכבר זמינים לרכישה מוקדמת בעבור 35 דולרים, מותאמים לפי האתר ל-HTC One M9, והם מתארים עיצוב חיצוני זהה לזה שהדליף אוון בלאס בסופו של חודש ינואר.

לצערנו, לא ניתן עדיין להכריע את הכף לטובת מי מבין שני העיצובים המודלפים. כל שנוכל לעשות כעת הוא להמתין בסבלנות עד לאירוע ההכרזה שייערך ביום ראשון.

ההדלפה החדשה של upleaks@
ההדלפה החדשה של upleaks@
spigen-m9
הכיסוי של Spigen


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים