הוכרז: HP Spectre x360 – מחשב נייד היברידי עם חיי סוללה ארוכים

HP הכריזה על ה-Spectre x360, מחשב נייד דקיק ועוצמתי שלטענתה מסוגל לפעול עד 12.5 שעות בטעינה אחת. המחשב מציע מסך מגע בגודל 13.3 אינץ׳ ברזולוציות Full HD או Quad HD. אחד המאפיינים הייחודיים של המחשב היא העובדה שניתן לסובב את המסך לאחור 360 מעלות ולהשתמש בו כטאבלט עצום ועוצמתי.

על מנת לחסוך בסוללה, הצמידה HP את רכיב המגע במסך לפאנל התצוגה, דבר המגביר את הבהירות ובכך דורש מהתצוגה האחורית לפעול בעוצמה חלשה יותר. בדגמי ה-Quad HD התצוגה נעזרת בטכנולוגיה בשם PSR (ראשי תיבות של Panel Self Refresh) על מנת לרענן רק את החלקים במסך בהם חל שינוי ולחסוך בחיי סוללה יקרים.

אין ספק כי HP הקדישה מחשבה כה רבה לחיי הסוללה על מנת להתחרות במחשב ספציפי ופופולרי במיוחד – ה-Macbook Air של אפל. הוא מציע חיי סוללה של עד 12 שעות – נתון ש-HP עבדה קשה מאוד על מנת לעקוף. ישנם עוד מספר מאפיינים שה-x360 ״שואל״ מה-Air: שניהם מציעים גוף אלומיניום יוקרתי, כונן SSD מהיר בנפחים של 128, 256 או 512 גיגה-בייט, משטח מגע מזכוכית וחיבור HDMI.

הלפטופ החדש מציע גם חיבור DisplayPort, תקן חדש יחסית הצובר תאוצה בשנים האחרונות. משקלו עומד על 1.5 ק״ג ועוביו על 15.9 מ״מ – כבד יותר מה-Macbook Air אך דק יותר ממנו.

מחירה של הגרסה הבסיסית של המחשב עומד על 900 דולר בלבד והיא מציעה מסך Full HD, מעבד Intel Core i5, ארבעה גיגה-בייט של זיכרון RAM LPDDR3 וכונן SSD בנפח 128 גיגהבייט. הבאה בתור היא גרסה שתאלץ מכם לשלשל מכיסכם מעט יותר כסף, 1150 דולר, אך מציעה מפרט עוצמתי יותר – המסך אמנם נשאר ברזולוציית Full HD, אך המעבד הוא מסדרת Intel Core i7. זיכרון ה-RAM ונפח האחסון ב-SSD הוכפלו ועומדים על 8 גיגה-בייט ו-256 גיגה-בייט בהתאמה.

HP-Spectre-x360-main

עבור הגרסה היקרה ביותר תאלצו להיפרד מ-1400 דולר. בעבור כספכם תקבלו מסך ברזולוציית Quad HD, מעבד מסדרת Intel Core i7, שמונה גיגה-בייט של זיכרון RAM ודיסק SSD בנפח 512 גיגה-בייט.

ה-HP Spectre x360 יהיה זמין לרכישה עוד החודש בחנויות נבחרות ברחבי ארה״ב וצפוי להגיע גם לארצנו הקטנטונת בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים